atat de draga

Mereu te-am visat stand la bratul meu, cu zambetul implinit pe buze. Mereu te-am vazut zambind si niciodata nu mi te-am inchipuit  suparata, intr-o veranda a sufletului tau. Te ascult scriind, si te vad prin cuvinte ce mi se par cunoscute. Ochii tai imi amintesc mereu de marea ce imi reda liberatea de a cunoste si de a visa mana ta ce imi mangaie pometii. "Odihneste-ti obrazul in palma mea" dupa cum spunea Naidin si viseaza-te ca in bratele mele iubirea lui nu mai e atat pe puternica pe cat credeai. Incearca sa ma cunosti si vei descoperi cartea vietii tala, impreuna cu basme si povestiri ce nu credeai pana in momentul in care mi-ai dat sarut, ca exista. Esti si desteapta si frumoasa dupa cum ziceai si iti confirm, desi probabil nu ai nevoie de cuvintele mele. Insa ce nu stii e ca, pe langa faptul ca insipiri cele doua caracteristici, tu induci si copiarie, ceea ce multi dintre oameni uitam. tu induci si stare de bine, iuduci pozitivism si din glasul tau dese ori auzi o vioara ce te linisteste.

Draga mea, mereu am sa regret ca nu am curajul sa iti spun cat imi esti de draga si cat de mult imi inspiri visele. Din nefericire constientul meu nu mai are scuze care sa mi le aproabe in a te vedea cu adevarat.  Aici vorbesc de radacini, de locuri, de istoric si de suflu.Imi pari atat de distanta cand vrei, insa uneori imi e dor de tine de mor, de parca ai fi suflet pereche al trupului meu. Ma gandesc cu nedumerire cum de multe ori te-am lasat sa te gandesti, in schimbul iubirii desarte pe care o atribui tuturor netrebnicilor.

Ar vrea sa te contrazic mereu, insa nu-mi gasesc cuvinte prielnice sa te pot ajunge din urma si ma pierd. Ma pierd in ducleata ta ce o emani si in frumusetea ce o porti. Cat imi esti de draga.
Nu cred ca te-am strans in brate pana acum, desi cu acest gand plecam de acasa la fiecare intalnire. Nu cred ca ti-am sarutat obrazul pana acum, chit ca acest obiectiv imi era ca target la prima intalnire si visam mereu sa-ti simt ochii aia ai tai atat de frumosi si albastri cum ma privesc.
Nu gasesc imagini care sa se asemene admiratiei pe care ti-o port, insa ascund cuvinte ce nu pot exprima prin sentimente trairi ce-ti pot oferi. Imi esti atat de draga...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023