Iubire!

 E ciudat de greu ca înainte de toate să privești în urma si sa îți realizezi cât contează și cât vrei sa conteze persoana de langa tine.
Ea, îmi e nod în gât și fluturi in stomac. Îmi e vis pe lumina zilei si zâmbet în plină zi noroasă. Ea îmi e surâs plin de jucăuș si alintare obraznica. Îmi e claritate și totodată ceata in același timp. Îmi e sexy, Îmi e dragoste. Îmi e răsfăț, cumințenie si un mod de obrăznicie alintata ce-ți reda stare de viață. Îmi e jumătate și neîndemânare în concordanță, iar acest lucru duce la ingrediente simple ce duc o relație spre un nivel bun de înțelegere. Îmi e frumuste, inteligenta si simplitate. Îmi e "te iubesc" ce îl primesc dimineața prin mic sărut, iar mutrisoara ce îți simplifica stările în primele ore ale zilei e atât de curata încât mie greu să nu-mi pierd buzele peste obrajii tai. 

Mi-ai lăsat totul în urma si ai acoperit cu voința inconștiență tot negrul ce-mi acopereau stările. Mi-ai îngrijit ușor sufletul și în același timp mi-ai propulsat gândurile spre lucruri neconcepute de mine până atunci. Ai furat cuvinte si mi le-ai potrivit mie astfel încât fiecare rulaj de conversație sa duca la o procesare mai adâncă și mai eficientă a ceea ce căutam noi, la noi. Mi-ai schimbat planurile si nu ai făcut un lucru nou. Am ales să mă păstrez langa tine fara să-mi pese de urmări, consecinte si in nici un caz cu ganduri de regrete. Îmi esti veghe, si suflet comun. Îmi esti iubita si ființă ce-mi odihnești în gânduri. 
Iubire!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023