Inca un dor.

O zi lunga, monotona si o durere neverosimila de cap. O zi cu un aer mahnit in care mintea, obosita de durerea gandurilor ce par povoara, subjuga bataile inimii tot mai induiosate. Mi-au slabit trairile, iar visele le-am lasat uitate prin camera, plina de panza de paianja, a mintii mele. Am obosit, cautandu-mi iubirea prin norii de furtuna ce vroiam a-mi trezi idioatele idealuri.
Asa hoinaresc printre zarile zglobii ce nu-mi aduc altceva decat asteptare si durere. 


Mi-e foame de iubire, mi-e sete de acele saruturi ce le traiesti cu adevarat. As putea spune ca am un dor nebun de a strage pe cineva in brate, de a ma ineca intr-o mare de sentimente, sentimente ce le-as lasa apoi sa-mi spulbere sufletul. Ce-l putin poate asa s-ar mai trezi, ar mai respira putin. Mi-e dor sa am pe cineva in brate plictisindu-ne la un film. Mi-e dor de acele atingeri ce-ti redau fiorul transformandu-ti pielea intr-una de gaina. Mi-e dor de acea privire in care te vezi pe tine insuti. Privire calma, limpete ce te resursciteaza, redandu-ti in orice moment a zile un zambet caraghios de copil ce ranjeste la nu stiu ce idiotenie. Mi-e dor de vorbele calde rostite, facandu-te sa gandesti ca nu esti inca o persoana moarta ce trece pe langa tine, din viata de zi cu zi. Mi-e dor de "te iubesc", de sentimentul ce te cuprinde cand spui sau auzi aceste cuvinte. Mi-e dor de caldura trupului ei, in zilele geroase, de mangaierile pe obraz, sau mainii tale ce se juca prin parul meu. Mi-e dor de sarutul de dimineata, de sarutul ce te inspira, te ajuta sa treci mai departe peste oricare zi ce iti iese in cale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023