Inconstient.

Ce faci cand nu te mai regasesti? Cand in loc de iubire in inima gasesti gol si incepi iar sa cauti farame, raze sau orice indicii ce iti pot readuce simtiri?. Te minti, te alini cu minciunile pe care ti le creezi in minte si fugi. Fugi de potentiala iubire ce ti-o doresti, fugi de rau, fugi de bine, fugi in ceneral de tot ce crezi ca ar putea astupa golul ce-ti urmareste sufletul.
Atat de ratacit, incat nici vinul ce-l dau uitarii nu-si mai face efectul. Stagneaza o senzatie de trecut ce nu-mi lasa viitor sa pasesca spre ceea ce doreste. Mi-s obosite gandurile si ochii si degetele si pielea isi pierde usor din simtiri. Mereu iti spui ca ai sa pleci si ai sa lasi tot si o sa incepi sa devii tu, liber si ambtios si poate atunci vei redeveni tu, cel pe care il stiam, cel ce stia sa primeasca caldura unui nou suflet si sa o mentina cu toate puterile lui.


Ai ramas in urma, ai ramas acolo unde amintirile se impotmolesc, iar eu, eu nu mai am puterea sa te trag dupa mine. Am nevoie de ajutor, insa stiu ca esti mult mai puternic decat cred si eu. Si inca ceva, ai incetat sa mai vorbesti singur si chestia asta ma sperie. Unde e imaginatia, unde e fata cu ochii cenusii ce o asteptai? Omule, ai lasat multa bunatate si fericire sa-ti treaca printre degete, crezi ca mai poti sa mai faci ceva acum? Ea, crezi ca o sa-ti mai dea sanse sa o lasi din nou sa-ti treaca printre degete? Esti atat de prost cateodata, esti prost! Lasa-ti probleme si vezi ce faci, nu mai lasa iubire sa-ti treaca pe langa ureche. Ai sa regreti intr-o zi tot ce nu ai facut pana acum, desi in gandurile tale cele mai indepartate stiu ca faci asta deja.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023