Imi esti atat de frumoasa.

Esti atat de frumoasa.
Nu o spun cei multi litri de bere ce-mi dilata sangele in acest moment.
O spun eu, cel necurajos. Cel fara de atata putere incat sa-ti spuna in fata cat de minunata esti.
Ochii tai, calea mea spre marea pierduta si visata. Ochii tai oceanul de vise ce-mi scufunda gandurile mele. Ochii tai, dimineata, remediul suferintei mele.
Imi e atat de dor de tine, desi nu stiu cum sa te aproprii de sufletul meu. Esti o enigma inca, ce imi e greu sa o dezleg.
Esti suflul iubirii mele.
Esti tot ce vreau ca si frumusete exterioara.
Esti tot ce inima mea si-ar dori.
Primavara, vara si iarna. Toamna o gasesc in culoarea parului tau si libertatea in privirea ta divina.
Iti privesc barbia si ma pierd. Stiu ca esti tu si ma indoiesc de cuvintele mele.
Sunt prea morocanos sa-ti atrag atentia si te astept mereu sa-ti lipsesc.
Nu stiu cat de mult reusesc. Defapt nici nu cred ca atentia ta este acaparata macar 10% de existenta mea langa pieptul tau.
Te doresc mai mult decat bani, mai mult decat fericire, pentru ca stiu ca tu ai insemna asta pentru mine.
Te astepta la cafea, sa-ti privesc zambetul ce-mi lumineaza ziua.
Esti atat de frumoasa, M.
Atat de frumoasa...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023