Nu stiu

Am ratat multe pana acum. Am dat-o in bara de sute de ori si tot aproape ca nu am invatat nimic. Am zis ca am nevoie de liniste, insa linistea asta ma distruge psihic. Am zis ca am nevoie de agitatie, de zgomot,  ma rupt fizic in doua. Ma aruncat intr-un loc intunecat al gandurilor mele. Sunt intr-o balanta in care arbitrul imi sunt persoanele din jur. Mi-e frica sa ma arbitreze corect si le las doar usor sa-mi influientelze gandirea. Insa cateodata apare o ea care-ti misca putin placile din creier. Te zbate si te agita doar asa pentru placerea ei. Te lasa apoi sa zabovesti cu tine, singur intr-o negura ce nu ti-o descrii. Ti-ai zis doar sa ai grija. Sa fii precaut si sa nu lasi ca nimeni sa-ti mai pasesca calea sufletului. Tu nu ai nevoie de iubire, tu trebuie sa fii tare, sa treci peste si sa vezi exact ce ti-ai propus. Si asa, ai lasat foarte multe in spate. Ti-a fost frica de stabilitate, ti-a fost frica de inteligena. Stii ca acum clatitele niciodata nu o sa mai aiba acelasi gust si ochii tai nu vor mai fi priviti la fel. Renunta in continuare caci la asta ai putea sa fi as. Un as negru insa fara prea multa importanta in jocul asta ratat de carti pe care il joci. Pana la urma ce faci? Ce vrei sa faci?

Nu te uita in ochii ei, nu ai sa vezi nimic acolo. Nici ea nu cred ca mai are rabdare cu tine. Defapt, mai are cineva rabdare cu tine? Mai crede cineva ca te cunoaste asa cum vreau eu sa te cunosc? Of, baiete esti atat de naiv si fricos. Si tura asta nu cred ca ar mai fi nevoie sa dai vina pe vin sau pe zodie. Stii doar ca vinul nu mai vrea sa te imbete iar zodia, stii ca pe ea ai studiat-o in lung si in lat si stii cam cot ce e bun si tot ce e prost la ea. Stii sa te controlezi si stii ce trebuie sa faci ca sa fie bine.
Si eu vreau sa plec, insa stiind ca las aici viata, s-ar putea ca acolo unde ma duc sa pierd tot ce eram, acolo sar putea sa ma plang si mai mult de mine ca om, si mai mult de mine ca si iubire. Iti dai seama ca pasul asta te va lasa in urma cu tot ce tine de ochi cenusii si buze si copase si tot ce duci dor. Iti dai seama cu odata ce faci pasul asta sa dus dracu sa semnezi un contract prenuptial cu iubirea. Nu mai poti fi ce erai si nici nu mai poti avea ce aveai pana acum.

Mi-e frica sa nu te pierd visator si sa nu-ti macini singur gandurile. Esti constient ca poate o ea e singura cale a ta se salvare, insa egoul tau e mult prea prost sa recunoasca asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023