E joi.

Neata lume! E joi e "Valentine's day". Cata fericire pe capul tuturor indragostitilor. Flori peste tot unde arunci ochii, miros de tarabe pline cu toate rahaturile impanzesc strazile, iar vanzatorii, niste cersetori care te ademenesc cu tot felul de replici. Sunt putin frustrat pentru ca inca nu am curajul sa-i zic daca iesim undeva mai pe seara. Sunt frustat pentru ca mie frica de mine. Da! De mine mi-e frica. Realizez ca sunt un prost si incerc sa ma repar, dar degeaba. M-am obijnuit sa pierd din cauza rationamentului meu. M-am obijnuit ca lumea sa se indeparteze usor, usor de cararile vietii mele. Sunt frustat pe cei ce iubesc! Ei au parte de bucurii, de imbratisari, saruturi, ganduri, vise, planuri. Eu? Ma gandesc ce sa ii spun sa nu o indepartez, cum sa fac sa o apropii, ce sa gandesc ca sa nu o plictisesc. Ma gandesc cum ar fi cu ea, cum ar fi fara. Ma gandesc daca ar accepta sa mai iesim la un film. Ar fi frumos, sa fac o obijnuinta. Chiar daca am mai fi prieteni sau nu, noi pe 14 februarie sa iesim la un film. Ce ciudat. Ce minte am. Da, si eu rad de prostiile din capul meu. Nu am curajul in momentul asta sa ii spun nici macar buna, sau ce faci. Nu stiu cum sa continui conversatia. I-as spune ca e frumoasa, ca e desteapta, descurcareata, imi place zambetul tau, imi place cum soarele ii mangaie parul, sunt gelos pe luna ca te vegheaza in fiecare seara, pe aer ca iti patrunde in tot corpul, pe vise ca iti fura mintea in momentul cand dormi. Sau ca imi placi cand esti serioasa, cand ti-e frig, zgribulita, cand bei pur si simplu cafeaua, iar buzele iti raman imprimate pe ceasca, cum iti sufleci maneca, iesind din pielea ta parfumul cu care ma inebuneste. Si cand respiri, esti frumoasa, cand mergi, privesti. Ochii tai blanzi, 
Anul trecut pe vremea asta la cinema a dat "The Vow". Acum il stiu pe de rost. Cred ca l-am vazut de 20 de ori. Poate sa imi aminteasca de tine, poate ca imi place povestea, actorii. Nu ma intreba de ce. Si acum daca mi-l pui tot nu m-as plictisi sa-l vad.. Asta ramane doar intre noi doi. Shhh.
In fine. E ziua indragostitilor si iubirea pluteste in aer. Deci dragilor nu ezitati sa cumparati flori iubitelor si sa le demonstrati cat de mult le iubiti. Merita orice gand bun si orice fapt facut pentru a va arata respectul si sinceritatea fara de ea si mai ales fata de voi insiva.
Eu ma bag in pat. Ma gandesc la ce fac maine. Mamaaaa, am nevoie de bani imprumut! Tii dau maine, iau lichidarea ... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023