Hei, ce faci? Mai stii ...

Ma opresc din fumat tigara si ma sterg bine la ochi! O fi ea? Ce-a care cand imi zapacea gandurile? Daa.. E fata cu parul roscat facut bucle, cu ochii caprui, ochi ce nu ii voi putea uita prea curand. Imbracata la fel, cu geaca aceea veche, neagra, cu acei blugi mulati, cerceii mei preferati si parfumul ce candva imi lua mintile. Ma aproprii de ea si cu timiditate ii soptesc:
-Hei! "Ce faci?", ii zic transmitandu-i pe langa un gand bun si un zambet mai mult sau mai putin cinic. "Ma gandesc la tine..", continui eu cu un gust amar. Imi tremura pielea, imi creste pulsul, mi se usuca buzele. Inghit in sec si ii soptesc: " Mi-e dor de un sarut de-al tau!" Isi fixeaza un punct in indepartare si reuseste spre mahnirea ma sa nu ma bage in seama. "Ma aude oare? Vrea sa ma auda?" Ma inunda intrebarile astea doua. Acum cand suntem unul langa celalalt dupa atat timp, de ce nu imi spui nimic? Cel putin scoate-mi ochii, tipa la mine si roaga-ma sa iti explic de ce ne-am despartit. Te rog, doar zimi ceva. Ca ma urasti, ca ma vrei, ca ti-e dor de mine, ca ma vrei inapoi langa tine, poate ca ma mai iubesti. Nu ma mai privii cu ochii aia. Stii doar ca nu le pot rezista, niciodata nu am putut. De asta am si vrut sa nu mai continui. Ma faceai sa ma simt inferior, ma jucai pe degete, si m-ai obijnuit cu asta. Te iubeam, iar asta pentru mine insemna totul. Apoi cineva mi-a furat semntimentele. Sa-i ziceam "barbatia" din mine. Era inconjurata de prieteni ce prin mine era alimentata cu tot felul de opinii impotriva ta, prieteni ce aveau sa imi fure ce imi era mai de pret: pe tine, dragostea. Da!, ei au alimentat setea mea de prostie barbateasca, ei au secat gandurile mele pline de noi, eu m-au distrus, distrugandu-te in constiinta mea pe tine. Asa am ajuns doar sa mi te inchipui la bratul meu. Sa ma gandesc ca am invatat din greseli si sa continui povestea noastra de dragoste nebuna, undeva intr-o lume paralela fata de cea a noastra. Stii, dusul ne plange de dor, se simt singur. Ar mai vrea sa simta parfumul pielii tale, sau palma ta calda pe gresia rece. Ii e dor sa te vada cum ma mangai usor pe spate, iar caldura bratelor tale imi incalzea pieptul, cum buzele noastre se impretea intr-un univers pe care l-am creat impreuna. Cum rasuflarea ta incalzea gandurile mele uneori ajunse intr-o stare de inghet. 
Acum cateva zile stateam de vorba cu o fosta prietena comuna. Era portalul prin care noi ajungeam in lumea noastra plina de iubire, era salteaua ce ne invelea cu caldura ei iubirea. Mi-a zis ca si acum inca iti mai simte gustul parului tau ud, a trupului tau transpirat dupa o lunga zi de vara sau a parfumului de pe gatul tau. Era atat de amar, imi sopteste surazand. Mi-a mai zis ca poate cadva vei vrea sa o mai strangi in brate. Sa se reincarce cu energia emanata de tine, sau sa isi ia formele trupului tau. Ii e dor de tine, ca si mie deasemenea... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023