Ciudat.

Sufletul cugeta dupa roseata de pe paharul umplut cu vin rosu. L-am secat intr-o graba salbatica. Alcoolul ma face sa simt. Sa simt iubire, triste, frica, timiditate. Ma face sa ma descopar, ma inspira si ma ajuta sa ma redescopar. Suna ca si cum as fi un acoolic notoriu. Defapt doar tanjesc dupa un pahar de vin, dulce. Tanjesc dupa o noapte in care sudoarea mea se inpleteste cu cea a ta, iar visele noastre ne vor lega cel putin pana la rasaritul soarelui. De ce ma lasi sa tremur in intunericul gandurilor tale, iar buzele crapate incerci sa mi le seci de cuvinte neghioabe? Nu ma provoca sa fiu nepasator. Lasa-mi gandul sa te caute, iar inima sa-mi bata la lumina ochilor tai. Lasa-mi bratul sa-ti cuprinda soldul si obrazul sa-ti acopere buzele. Nu fi rece, nu ma minti. Indulceste-te ca si sticla de vin ce o visez, scaldandu-te in apele sarate ale marii. Fi femeia care ma face sa visez si nu cea dupa care visez.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023