La multi ani NITGPU? :)

WOW, nu mi-am dat seama, dar a trecut un an de cand am inceput sa scriu. Pe 10 decembrie am inceput aventura. Mi se pare putin ciudat, fiindca la inceput aveam foarte multa imaginatie, insa nu traiam actiunile care imi erau cu pricina insa aveam postari foarte, foarte lungi. Acum imi exprin sentimentele in 2,3 cuvinte insa vi le spun din inima. Cate s-au schimbat intr-un an si sunt mirat ca totusi sunt 3,4 oameni care ma citesc. Zic ca sunt mirat doarece, nu credeam in prima faza ca o sa stie cineva de acest blog. Nume tampit, postari in general cu "ganduri sinucigase" (glumesc), dar totusi inca mai exist. Am fost retinut totusi in ceea ce am scris, doarece poate unele persoane din jurul meu se regasesc in textele mele, iar cateodata recunosc ca desi nu as fi vrut sa le introduc, am tras sageti exacte, precise asupra sentimentelor pe care vroiam sa le impartasesc in realitatea, dar nu am avut curajul. Si da, poate de asta mi-am si facut acest blog. Poate sunt las, sau pur si simplu, nu stiu... Poate sunt un prost, sau poate pur si simplu nu realizez anumite lucruri ce se invart in jurul meu. Va multumesc totusi, celor care mai trageti cu ochiul pe acest mini jurnal de ganduri si va doresc tot binele din lume. 

La ce ma gandesc acum? 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023