Multumesc.

Buna! 

Mi-a parut bine sa te cunosc si sa te iubesc. De accea iti multumesc! 

"Multumesc as vrea sa-ti spun! Multumesc pentru ca m-ai ajutat sa devin barbatul de astazi! Multumesc pentru ca mi-ai dat aripi sa pot zbura din cuib. Multumesc pentru ca m-ai facut un barbat responsabil, care a invatat sa trateze femeia in mod egal intr-o familie. Multumesc pentru ca mi-ai aratat cum pot fi ca sot, cum sa fiu constiincios si sa am grija sa-mi tratez femeia astfel inca nu sa nu se simta o "casnica"! Din pacate astea toate nu au fost indeajuns pentru tine. Nu a fost indeajuns sa-mi pun sufletul pe tava si sa-mi dedic timp ca sa devin barbatul pe care tu ti-l imagineai sa il ai. Am impresia ca ai facut toate astea doar sa ma pregatesti pentru o altfa femeia care sa ma aprecieze cu adevarat! Ma simt pierdut, mi-am pierdut reperul, mi-am pierdut casa."

Iubire cu forta nu se poate! Nu se poate, mai ales cand am incercat sa-ti aprind focul din suflet din nou si din nou. Am gasit doar cenusa si pe nimeni dispus sa faca curatenie acolo, sa care alte lemne si sa reparinda focul. Nu am mai gasit copilul de la inceput dornic sa riste, sa iubeasca si sa traiasca. 

Mergem mai departe! Eu doar sper sa gasesti pe cineva care sa te iubeasca cel putin la fel de mult ca mine! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023