Te-am iubit.

    4 Ianuarie 

Astazi e ziua divortului. 

Sunt cacat pe mine si nu stiu cum sa-mi stapanesc emotiile. Astazi o voi vedea din nou dupa ceva vreme si nu stiu cum sa reactionez. Oare atunci cand ii voi vedea ochii voi simti ceva? Ce intrebare pun, normal ca o sa-mi bubuie inima, iar sufletul o sa fuga sa il imbratiseze pe al ei. 

Te-am iubit si din cauza asta te-am lasat sa pleci. Te-am iubit mai mult decat pe Dumnezeu si ti-am fost fidel mai mult decat ar putea fi oricare barbat pe care o sa-l intalnesti. Te-am iubit precum iubesc florile soarele si vocea ta imi era adierea ce imi soptea la ureche ca-ti sunt suflet pereche. Te-am iubit atat de mult ca nu am putut sa-mi ridic ochii din pamant si sa-ti vad privirea, buzele, sau ochii. Am preferat sa-mi pastrez amintirea cu ai tai ochi veseli si zambetul din diminetile cu adevarat fericite. Te-am iubit atat de mult incat o bucata din suflet iti apartine pe vecie, la fel cu am confirmat si cand ne-am casatorit. Te-am iubit incat ti-am daruit fericirea mea, calmul meu, rabdarea si am incercat sa-ti fur mereu suferinta. Am incercat, insa nu am fost indeajuns. Nici nu stiu ce as mai fi putut face sa te tin aproape. Te-ai propus doar ca nu mai sunt "iubibil" si ai luat decizia care ti sa parut mai favorabila. Te-am iubit, de accea nu am mai avut nici o replica, nici o cerere, nimic. Chiar daca ai plecat cu altul, eu tot prost, eu tot te-am iubit. 

Mi-ar fi placut sa ne continuam, mi-ar fi placut sa lupti mai mult. Mi-ar fi placut sa ma fi iubit si tu la fel cum te iubeam eu. Oricum, stiu ca a fost vina mea ca te-am sufocat de atata atentie, atata importanta si iubire pe care ti-am oferit-o. Am devenit rudimentar, plictisitor. Sper doar ca el sa fie cel putin jumtate din ce am fost eu si poate mai inteligent ca mine, insa nu cred. Nu vreau sa cred nici faptul ca intr-o zi ai sa realizezi ce ai pierdut. 

Stiu doar ca te-am iubit, te iubesc si sper sa te uit cat mai repede. 

p.s. ganduri scrise in aceasi camera cu ea, in timp ce asteptam actele de divort sa vina si sa le semnam. 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023