gand. 9/8/14

o foaie alba si sange.
ochi inlacrimati, pleoape obosite, zambet absurd.
un pahar plind ochi de bere si trei cutii goale langa.
suflet inmuiat, tavalindu-se anevoios pe parchet langa o molie.
televizor in abis ce-mi sopteste melodii de dragoste.
creierul meu, cei doi lobi despartiti cu un strat gros de ganduri.
un vis in care o fara imi cutreiera retina. eu prea albicios.
facebook ratacit precum mainile mele, iar cuvintele folosite in nefolos misuna din gura mea.
piele de gaina si ochi ce orbesc spre iubire.
muzica usor tace, iar eu imi schimb surasul prostesc in unul melancolic.
creierul se opreste in a mai gandi, acoolul imi invadeaza fiinta.
vise marete se razbesc asupra naravului meu.
pun stop ideilor si vreau sa fiu purtat de vant.
vantul se opreste, ea se opreste si imi pune mana prin par. eu tac. eu. mut.
priveste nedumerit supra parului ei, asupra imaginii de mirosuri pe care ti-o ofera.
e inceput de toamna, frig, tristete, insa parul ei e singurul motiv ce te face sa treci si prin iarna. sa infrunzi gerul.
parul ei, obrazul drept si buza de jos sunt caile de acces spre sufletul tau. traiesti prin ea.


ti-e dor s-o iubesti, si ti-e si mai dor sa-i vorbesti.
 mai stii ce e ala dor cu adevarat, oare?
privesti sangele ce-ti curge din obraji si uiti sa zambesti.
te mentii in acelasi suflu timid ce-ti paste la poalele sufletului.
te mentii in tine, si nu stii exact cat vei mai respira. nu mai rezisti.
moarte.
astepti parca, ca dintr-un basm sa apara vre-o Ileana Cosanzeana care sa-ti alerge din nou visele. prosule.
esti mort, psihic esti mort, fizic doar o umbra.
ai ramas blocat in timp, ai ramas blocat poate in gandul unei foste idei.
duci din nou paharul ala plin la gura si iti doresti sa te imbeti.
pana si alcoolul nu te mai strange in brate stiind ca vrei doar sa-ti inseli betia de iubire cu cea a lui.
baiete ai ramas undeva in urma, unde ti-e greu a-ti tara picioarele pin mocirla asta.
trezeste-te si uitate in jur. imbata-te si mai bine cu vreun vin din ala licoros si intrati in fire.
esti doar un ghem om, langa un purice ce cauta iubire precum desertul apa.
bineinteles ca nu ai s-o gasesti. in mare parte pentru ca nici nu stii unde sa o cauti.
dam totul mai mai tare, termina si celelalte doua cutii de bere, ne amortim si da-mi din nou volumul viselor de dragoste la maxim.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023