Sec.

Sub umbra unui vin alb, dulce dau din nou cu picioarele in cuvinte. Nu ma schimb ci doar ma prostesc. Nu ma mint ci doar vorbesc fara sa realizez ca ceea ce spun e filtrat prin gandurile unor persoane. Am realizat ca nu neaparat imi e frica de iubire, ci pur si simplu nu stiu sa o gasesc. Nu stiu sa o intalnesc si mai ales nu stiu sa o primesc. Nu imi dau seama ce inseamna cu adevarat si nici nu imi dau seama ce ar putea sa insemne. Ma amagesc singur printre cuvinte pe care nici nu mi le amintesc ca le-am trait si mereu ma pierd in gandurile unei fete pe care nici macar nu o cunosc. 
M-ai beau o gura de vin, iar ca niciodata ma simt ca dracu. Ma sint pierdut. ratacit. Ma simt ca un las, insa nu-mi pot explica de ce. Privesc paharul iar televizorul ce misuna toate prostiile posibile imi distrage atentia. Gandul meu e la ce as putea sa mai scriu si iar ma impotmolesc. Am uitat subiectul, dau un scroll rapid si tot nu mi-l amintesc. Citesc din nou iar ideile mi-s deja ravasite. As intra pe facebook ca o mai intreb inca o data ce mai face. Oare tot "binisor" mi-ar mai raspunde? Cred ca da, insa nu ar fi acelasi binisor pe care l-ar spune dupa ce am inceput conversatia. Ar fi un binisor dezamagitor. Ar fi acel binisor ce in nici un caz nu imi va mai raspunde cu " tu ce faci?". 
Sec, exact ca vinurile care nu-mi plac. Sec...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023