natang, ratacit si derutat.

Stii iubire, imi pare rau ca sunt mai natang cateodata. Imi place sa dau vina pe culoarea parului meu, mai de fiecare data. Dar tu sa presupun ca ma cunosti destul de bine si realizezi care e adevarul. Sunt mai stangaci stiu, insa ma straduiesc. Ma straduiesc sa fac cafeaua aia asa cum cred ca iti place si cartofii aia putin mai prajiti cu ouale care din fericire nu au nici o bucata de coaja scapata. Ma chinui si sa am grija de tine cand esti racita si tot incerc sa fac pe prostul doar sa-ti mai fur cate o bucata de zambet. Vezi, iti dai si tu seama ca nu sunt prea bacaret in seama, insa nu ezita sa faci tu primul pas. Am sa-mi omor vise din trecut sa-ti fac tie ganduri realizabile si am sa-mi musc din inima sa o stiu pe a ta impacata.
Oh! Iubire nu am destul din toate, dar cred ca am indeajuns suflet cat sa-ti ofer drumuri nelimitate spre stele. Ma chinui sa devin mai bun, dar sa stii ca ma pierd, pentru ca nu-ti vad mana intinsa ce o astept. Mana ce avea sa ma traga din prostiile pe care le zic si fac.
-
Oare in bratele cui poposesti acum iubita mea. In bratele cui ii zambesti si te minti ca esti fericita? Sau esti si tu singura ca si mine si iti ineci amarul in toate paharele astea goale de vin. Ma gandesc daca te gandesti la mine si ma mint ca si tu ma astepti, sau nu ma mint. Dar sa stii ca mi-e dor de tine, oriunde te-ai afla. Mi-e dor sa-ti vad surasul ala idiot, iar eu sa fac pe prostul atunci cand ma suporti mai putin. Ce tampit sunt si ma mint ca realizez ca acum vorbesc singur. Dar, in subconstient vorbesc cu tine, iubirea mea. Tot acolo te astept ca o sa o sa vii odata si odata, iar atunci poate ca nebuniile mele se vor asterne sub un strat mare de nisip ce mai apoi se vor pierde in mare.
Ma simt ata de incomplet si sunt plin de ganduri ce cateodata simt ca imi vor exploda capul.
-
O cauti timid, prin lanuri de grau. O cauti pe dupa blocuri, sau pe aleile intunecate din cele mai sinistre parcuri. O cauti pe sub stratul de gazon proaspat pus din curtea vecinului, pe sub bratele indragostitilor ce-s plimba corpurile amortite pe strazile pustii. O cauti cateodata si pe sub gene, mai ca te gandesti ca iar e sub ochii tai si nu-ti dai seama. O cauti pe site-uri, o cauti prin ghivece, o cauti pe plaja, in rasarit in miros, o cauti poate si in gand, iar cand ajungi acolo te minti ca o privesti si o tii de mana. Iar uneori in somn te si strange in brate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023