Mi-e dor de iubire.

Da, ma simt singur. Nu stiu de ce am acest sentiment, dar ma simt foarte singur. Nu la modul sa am pe cineva in jurul meu, ci mi-e dor de iubire. Mi-e dor sa cred ca sunt iubit, ca se gandeste poate cineva la mine, ca cineva imi vrea binele sau pur si simplu mi-e dor sa ma scoata cineva din casa la o plimbare. Mi-e dor sa ies la o plimbare cu o ea. Mi-e dor sa scap de egoism.
Mi-as dor sa vina cineva in inima mea. Ma chinui sa reaprind focul, sa ii fac un loc caldut in care se poate aseza. Sa se simt bine si sa creada. Sa creada in mine si in ceea ce ii pot eu oferi. Vreau sa ofer, sa daruiesc fiecare particica din mine, sa ai grija de ea, si sa ii spui cat conteaza pentru tine. Mi-e dor sa fiu iubit. Sau mai bine zis mi-e dor sa cred ca sunt iubit. Desi, cand ajungeam acasa mii de ganduri la luau pe sus cu tot felul de intrebari, cat era cu tine, era cald. Era bine si simteam ca esti doar a mea. Simteam doar. Mi-e dor sa imi fac vise comune, sa incercam sa gandim la fel si poate sa face o schita a viitorului. Desi pentru noi, urmatoarele minute ar insemna despartire. Mi-e dor sa stea langa mine cineva in pat, sa pot sa o strang la piept si sa o sarut pe frunte. Mi-e dor sa ma joc in zapada, sa ma las prada tie, iar tu? Tu sa ma bagi cu capul in zapada. La urma zambetul tau pentru victoria obtinuta pe mine ma va topi de fericire. De ce? Pentru ca pentru mine tu esti totul. Tu esti fericire, tristete, griji. Pentru mine reprezinti un miniunivers. Mi-e dor sa cred ca cineva ma asteapta, ca cineva ma vrea sau pur si simplu mi-e dor ca cineva sa ma sarute cu adevarat. Mi-e dor de iubire, chiar daca prin ochii mei va vedea pe altcineva. Voi lupta cat timp ma va lasa sa o fac sa uite. Voi incerca chiar daca ma voi izbi ca un orb de un perete de sute de ori si ma va durea. Dar imi va trece repede cu un zambet de-al tau si voi incepe de la inceput. 
Mi-e dor de o "ea" si mi-e dor tare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023