Un gand despre o "ea"!

Poate ca acum sunt putin ametit si vorbesc numai prostii! Zic asta dupa vre-o patru beri. Dar ma macina un gand. Un gand care contine un vis ce niciodata nu il voi indeplini. Gandul ca imi place de cineva, dar sunt 1% sanse sa o pot avea. Stii, azi o priveam si nu puteam descrie in cuvinte multe lucruri prin care o puteam diferentia fata de alte fete. Poate ca e doar in imaginatia mea si o ridic in slavi cum ar veni, dar pe chipul ei citesc atat de multa blandete. Poate ca e doar o alta fata draguta, care trece pe langa mine fara a o putea sa o prind de mana si sa o strang cel putin in brate. Sa ii spun cat este de frumoasa si daca ar vrea sa iasa doar la o simpla plimbare. Sa imi dea sansa sa ma cunoasca. Nu sa o cunosc eu, deoarece eu am nevoie doar sa o privesc in ochi si sa imi dau seama cat este de speciala. Azi am stat si am privit-o, bineinteles ziceai sa sunt un spion la cum trageam cu ochiul, dar nu m-am putut abtine sa nu o pivesc. Sa o vad cum zambeste, chiar si cum merge. Cum i se aseaza parul cand merge sau pur si simplu cum vorbeste. Nu-i pot uita ochii caprui care mi-au dat o alta stare decat cea in care ma aflam. Simteam cum mi se face pielea de gaina doar cand treceai pe langa mine, sau cand ma priveai direct, dar eu ce pot sa fac? Decat sa te privesc cum treci pe langa mine, cum iti fur un zambet sau sa te privesc pur si simplu. Sunt multe de scris despre ea, dar acum ma consoleaza gandul si amintirea ca am lasat un zambet pe chipul tau. Pentru mine e destul sa stiu ca e fericita!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023