Zici tu?

Ah! Ce mi-e scarba de unii oameni care cauta ceva de la tine. Doamnee!! Am niste nervi de nedescris. De ce frate te dai bine pe langa mine cand tu esti o jigodie de om, care stai in jurul meu doar pentru un motiv. Ok! Sunt eu bun, si te ajut dar nu profita ma de mine. Nu profita ca asta o sa se intoarca impotriva ta candva! Urasc cand te dai frumos pe langa mine de parca ai vrea sa te hranesc. Te dai pe langa mine de parca eu as fi nu stiu ce sfant si am sa te protejez si am sa te pup in fund. NU! Nu te pup in nici un fund, nu am sa te mai beag in seama deacuma. Du-te! Desi la unii tin foarte mult ii las sa plece. Ii las sa se duca, caci nici mie si nici lui in prezenta mea nu o sa-i fac bine! Urasc persoanele cu doua fete. De ce dracu sa ai 2 FETE? De ce sa profiti de un om? De ce?
Oriunde te vei duce, e inposibil sa nu dai peste o persoana care iti va fi prieten pentru un anumit interes! E imposibil sa nu gasesti persoane de genul. Poate ca unii nu isi dau seama, dar altii, sunt acolo ca lipitoarile si te sug. Te sug! Da, te sug de tot ce ai mai bun!
Cat de urati imi sunt oamenii care te mananca pe la spate, care nu stiu de ce se infitreaza in viata ta! Presupun ca in momentul in care cunosti o persoana, trebuie sa ai un motiv bun pentru al accepta in viata ta! Ok! Dar altii? Intra doar pentru a te face sa te simti de tot cacatul, apoi pleaca fara sa clipeasca, fara vre-o remuscare ca tu ai stat si te-ai plans pentru el/ea. L-ai considerat cel putin un prieten, iar acea persoana a dat cu tine de pamant. Te-a calcat in picioare sa pisat pe tine apoi a plecat. Si acum o doare-n fund de ce speri tu, de poate ce vroiai tu de la ea. Si cica sa iti faci o impresie buna asupra unelor persoane. Lumea e de rahat fratilor, iar persoanele din jurul tau, doar niste marionete, sau mai bine zis niste umbre cu masti pe care si le schimba in diferite situatii! Jigodi-o!

(p.s. Nu fac referire la nici o persoana din anturaj/viata mea.)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023