iubito.

Unde esti iubita mea, cea cu ochii cenusii, ce tot o astept venind sa imi salveze viata asta monotona. Unde esti iubire, te astept la vinul asta demidulce ce stiu ca-ti place. Unde esti.
Te astept sa plecam amandoi de nebuni cu banii ce trebuia sa platim chiria. Vreau iubito sa plecam la mare, sa ne iubim si sa ne spalam sufletele de scrumul vietii ce ne astupa inimile astea goale ale noastre. Vreau iubit-o sa vad cum sansezi pe locul din dreapta pe melodiile noastre preferate si sa ma zapacesti cu mintea desteapta ce o porti. Iubito cat imi lipsesti si cat imi doresc sa te strang seara in brate, sa imi saruti obrazul astupat de barba deasa si sa nu comentezi cand aceasta creste nesimtit de mare. As vrea sa imi port viata in jurul tau, sa fii centrul, periderie, autostrada viselor mele. Sa ma alimentezi cu visele ce singur sunt incapabil sa mi le indeplinesc si sa ne iubim ca zapacitii pe bancheta din spate. Iubito cat imi lipsesti. Tii minte, iubito o sa fugim nebuneste pe strazile goale noapte doar sa prindem rasaritul pe plaja, sa-ti pot spune cat de mult de iubesc impreuna cu pescarusii ce-ti canta cat de frumoasa esti.

Mie dor de tine iubito si oriunde te vrei afla sa stii ca sufletul meu ratacit e prea prost sa-si dea seama cand vei fi langa mine. Te rog sa imi dai palme peste fata si sa-mi spui cat de mult vrei sa tii la mine.
Eu voi fi aici. Te iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023