viitor si trecut.

Bună draga mea viitoare iubita. Probabil te găsesc undeva peste ceva mi mult sau mai puțin timp, speranța mea fiind ca o sa mă găsești tu inainte și nu o sa mă mai lași sa zăbovesc ca idioții prin ceata asta plina de oameni ce pretind ca se iubesc. Iubita mea as vrea sa știi ca mă găsești într-un moment greu din viața mea, sunt destul de abătut de pe căile iubirii și rugămintea mea ar fi ca tu sa ai răbdare cu mine. Sa mă alimentezi cu vise iubita mea și sa îmi amintești mereu cât ești de frumoasa. Te voi prețui mai mult decât viața mea și ochii mei vor căuta mereu fericirea privirilor tale. Mă voi asigura ca buzele tale nu vor duce lipsa obrazului meu nebierberit. Am sa-mi lipsesc din zile pentru fericirea ta și ochii îmi vor fi altar. Deja iți duc lipsa iubire, iar patul rece îmi amintește ca nu ai fost niciodată aici. Te aștept sa vii și sa-mi furi gandurile ca mai apoi sa-mi lipești inima la loc cu iubirea ta.
Te astept.


Ce faci? Ma gandeam la tine. Vroiam sa-ti spun ca, mereu o sa ai un loc aici, langa mine si mi-e dor sa te strang in brate. Mi-e dor sa-mi arunc gandurile peste visele tale si vroiam sa-ti spun din nou ca imi e dor de tine, Ma mai gandeam daca iti mai trec din cand in cand prin ganduri si daca iti mai amintesti cum erau buzele mele. Iti m-ai este dor sa te joci prin parul meu, sau sa tipi la mine deoarece ma bierberesc foarte rar si te inteapa barba. Iti mai amintesi ochii mei, zambetul, rasul? Ma intrebam daca toti acei "Te iubesc!" au fost adevarati si ce intelegeai tu prin ei. Cert e ca acele cuvinte ma faceau un om mai bun, mai visator mai increzator in mine insumi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023