As vrea..

As vrea sa o mai vad odata iesind din acel dus. Sa o vad cum se stranba din cauza gresiei reci, sa o aud din nou spunand ca sa ingrasat sau daca o mai iubesc. As vrea sa ii pot mirosi din nou parul ud, plin de calcar, spalat cu samponul meu barbatesc, sau pielea ei fina, de care nu ma saturam sa o gust oricand imi treceam buzele pe umarul ei gol. Sa ii ma joc cu degetele pe pielea ei, sa fac un labirind prin care sanii ei erau singura cale de iesire. Sa fac un pod din coloane ei vertebrala de pe care sa sar intr-un ocean de vise pe care noi il construisem, ca mai apoi sa ma inec in gandurile ei pline de ... de nu stiu. Mereu si le-a ascuns de mine.


As vrea sa ii mai simt inca o data trupul aproape perfect structurat, sa o mangai usor pe solduri, ca mai apoi sa tresara. Imi placea sa o gadil, iar cand se excita imi tragea un zambet demonic, din care cu siguranta rezulta o seara nebuna de dragoste. Sa zburam impreuna prin aceasta lume era singura noastra cale de salvare, sa ne imaginam strada laturalnica pe care noi sa o parcugem paralel cu ceilalti oameni. Unde-i acea strada acum? ...

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Asta a fost acum mult timp... Amandoi suntem pierduti in lumi diferite. Nu ne permitem sa ne salutam, nici macar sa ne zambim.

      Ștergere
    2. Dar macar ai incercat?

      Ștergere
    3. Nu. Nu mai am tupeul, nu imi permit, dificila si conjunctura in care ne aflam si in plus nici nu m-ar asculta. Am gresit prea mult pentru a vindeca rana ce am provocat-o.

      Ștergere
  2. Spune-i ce simti, explica-i,nu ai nimic de pierdut poate doar de castigat poate ca si ea se gandeste la tine poate daca ii explici si ii spui ce simti te va ierta..si te va asculta daca te-a iubit si ai ranit-o te va asculta.Gaseste curaj in tine daca o vrei inapoi.E un sfat de la o fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunosti situatia. Noi nu am mai vorbit de ani.. Si nu ma trezesc eu acum, oricat de mult as vrea sa ii vorbesc. In plus nu m-ar baga in seama (repet). Apoi in al doilea rand are iubit acum, e fericita. Asta conteaza nu?

      Ștergere
  3. De unde stii ca e fericita?..De unde stii ca nu se mai gandeste la tine?..Sau ca ink te mai iubeste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca e fericita. Cred si sper. Cel de e langa ea e mult mai bun decat mine. In multe privinte. De ganditi sa de iubit nici nu se mai pune problema. Au disparut odata cu mine, inlocuita de ura, asta o stiu sigur. Merci oricum pentru vorbele astea frumoase. E bine sa speri si sa iubesti, dar eu am dat cu piciorul. Si chiar daca ar fi adevarate cele spuse de tine, atunci am aveam amandoi de pierdut, pentru ca odata ce am fost eu de vina in ceea ce sa intamplat nu o sa am niciodata taria de caracter sa ii vorbesc.

      Ștergere
  4. Ti-am spus vorbele astea pentru ca stiu povestea,de asta ti-am dat sfatul sa vorbesti cu ea.Nu te uraste e doar furioasa pt ca nu intelege ce sa intamplat si de ce ai renuntat la ea.Eu am fost umarul pe care a plans.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca ai dreptate. Dar e mai bine sa las lucrurile asa cum sunt... Ce a fost trecut lasam in spate. Daca pe viitor intamplarile ne vor da sansa sa ne vorbim desi nu am puterea voi incerce cel putin sa imi cer scuze, daca nu, asa a fost sa fie. Multumesc insa pentru sfat si desi sunt curios pana peste cap sa stiu cine esti, mai bine ramai un mister. Multumesc inca o data.

      Ștergere
  5. Sper sa puteti lamuri lucrurile poate asa scapa de indoiala.Stiu ca te-am facut curios si imi pare rau ca nu am cum sa iti spun cine sunt dar o cunosc si se va supara daca afla.Cu placere si ai grija de tine.Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023