din intamplare

Din intamplare am primit primul sarut. Eram pe mijlocul strazii, pustan timid. Am privit-o si stiu ca ma tras de geaca si sa intaplat primul moment de magie cu adevarat din viata ma. 
Din intaplare ne-am despartit chiar in perioada de marketing din februarie. Era al meu blond intr-o statie de autobuz cu flori si cadou, iar ea trecea parca in slow motion spre urmatoarea oprire. 
Din intamplare cred ca am continuat sa iubesc, dar alt suflet. Imi e dor sa retraiesc 17 ani si "combinarile la cartela" a celor de la vodafone. A fost de durata, in acelasi timp si prima fata ce credeam ca ma face sa inteleg unde bate ideea de a fi barbat. Ma minteam fara sa-mi dau seama si captat de ideea asta, blondul asta ce sta acum singur langa un pahar de vin se arunca mult prea usor in furtuna ce avea sa ma invete cu ce se manca iubirea. Am trait, am simtit, am plans si mi-am promis sa nu mai cad atat de usor la picioarele ei fara sa gandesc, fara sa analizez si fara sa concluzionez. Cu toate astea, acea furtuna mi-a deschis orizonturi, ma instruit si in mare parte, ma format in ceea ce sunt si astazi. Ma facut sa-mi doresc caldura si sa pretuiesc sarut. Mi-a arat cum e sa te trezesti langa ea dimineata si ma plesnit rau atunci cand am fungit spre ape mai calme. Sufletul meu deja se obijnuise cu vreme rea si era dependent de asta. Atunci l-am alungat pentru a-si continua calatoria spre gandurile ei; de atunci il astept sa faca cale intoarsa si sa-si reia locul din mine. 
Din intamplare inca il mai confund cu gandurile mele dupa pahare de vin si incerc sa mimez existanta lui atunci cand apare cineva, 

............... 

Acum dupa ani, il observ in cantitati mici prin fiecare fata despre care sa scris pe aceste pagini goale. 
Il vad tanar in zambet; il vad fericit in ochii ce furtuna a adus inimii mele;il vad in parul cret ce mi-a umplut inima cu vise si emotii uitate; il vad in sufitele mov ce mi-a reincarcat trupul de nebunie; il vad in pistruii ce nu am stiut sa ii apreciez atat de mult pe cat merita. 
Cred ca si de asta mi-a ramas ganduri amortite cu putin vin si o inima ce emana inutil sentimente pe care nu multe persoane le inteleg. 

Spre ca din intaplare sa te gasesc, fata cu ochii cenusii..


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023