18 martie 2023

 18 martie 2023

Ce faci atunci cand sotia ta iti spune ca nu te mai iubeste? Ce faci cand stii ca o sa inceapa un razboi in care vei face tot ce poti ca sa o recuceresti, sa aprinzi flacara din nou?
Si ce mai faci cand stii ca acest razboi pe care nici macar nu l-ai inceput, e deja pierdut? 
Ma uit in ochii ei si vad contradictie, vad priviri ce-mi sunt atribuiti mie, insa din gura ies cuvinte ce nu le inteleg...
Stiu ca e mai usor sa renunti, insa sa renunti la omul care te iubeste mai presus de orice pe lumea asta? La omul pe care l-ai acceptat asa cum e el, atunci cand la starea civila si ai spus "da"? 
Pare un vis ciudat din care nu ma pot trezi. Si e ciudat, deoarece nici macar nu am adormit pentru a ma putea trezi.
Ma gandesc doar cum poti a te deziubi de o persoana pe care ai vazut-o langa tine pana la infinit, care ti-a acceptat defectele, care te-a pus pe un piedestal de unde poti inflori in toata splendoarea ta. 

E ora 03:07 iar eu incerc sa-mi vars naravul aici pentru a ma putea odihni, insa gandurile-mi zboara doar la tine. 
Imi e greu sa accept o realitate alternativa in care tu sa nu-mi faci parte! Cum ar arata viata mea? Cat de singur ma voi simti? Cat timp voi avea nevoie pana sa ma regasesc? O sa ma regasesc? 

O sa ma mai cauti? 
Ce vorbesc .... 
De asta mi-ar fi cel mai frica! Sa ma lasi, dar sa nu ma lasi. 


Ce ciudat e sentimentul atunci cand auzi cuvintele "cu tine nu m-am gandit niciodata la despartire", ca mai apoi "pot sa-ti pastrez numele de familie?". 
Nu-mi dau seama cu ce am gresit si unde. Ce te-a facut atat de tare sa nu mai crezi in noi, sa nu mai crezi in mine? 


Sunt trist, obosit si fara nici o speranta. 

Comentarii

  1. Îmi pare extrem de rău să citesc aceste lucruri...când păreai atat de fericit...Be strong! Life is good and short! 🫂

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...