Te intalnesc in vise.

 Eu nu sunt o persoana caruia ii place somnul, insa in ultima perioada am inceput sa-l iubesc. Ma intalnescu cu tine acolo, vorbim, radem si cateodata mai facem si dragoste. Am inceput sa zambesc atunci cand ma pun la somn, simt ca ma teleportez intr-un alt univers, intr-o alta realitate unde nu am fost niciodata despartiti. Parul tau rosu, e soarele din visurile mele, el ma trezeste, iar buzele coapsa si ochii tai imi da impresia ca ii stiu, insa in acelasi timp ma invata sa te descopar din nou. In realitatea adevarata, inca ma simt putin pierdut, insa fiecare seara imi da speranta. Imi da speranta ca ea, cea cu care ma intalnesc in vise va venit la mine, ma va privi si va sti ca eu voi fi barbatul ce va dori sa o faca cea mai fericita. Ia-ma de mana si doar priveste-ma, voi fi eu, cu mai putin par, cu ceva burtica si un ocean de iubire ce-l port si-l alimentez in fiecare zi cu sperante si vise. 
Am inceput sa zambesc mai mult, sa fiu mai intelegator cu mine, sa fiu mai pozitiv. Stiam ca or sa se aseze toate si tot stresul acumulat in ultima perioada se va domoli usor. Mi-a lipsit stii tu cine, foarte mult. Mi-a lipsit fiindca ea era prietenul meu cel mai bun. Nu am mai avut cu cine sa ma sfatui, cu cine sa vorbesc pentru a ma descarca de problemele astea de rutina zilnica. Ma gandeam doar cum ar fi reactionat atunci cand mi-am dat demisia fara sa am vre-un plan de rezerva, fara sa am vre-un job la care sa ma pot duce macar pentru a ma intretine si ce moment eliberator a fost. Ce moment de eliberarea emotionala si stres pe care l-am avut. Imi pare rau ca a pierdut atat de multe momente. Inca ma rog pentru ea, probabil am sa o fac pentru totdeauna. Ma rog sa fie bine si sa o vad zambind, fiindca atunci cand zambeste e foarte frumoasa. Ma intreb cateodata, atunci la semafor cand ti-ai vazut trecutul, ce ai gandit? Ce sentiment ti-a trecut pe sub piele, sau ca de fiecare data ti-ai spus ca nu te gandesti la nimic? Ma intreb ce ti-a fost in suflet, stand cu prezentul in stanga ta, la volan si trecuutul ce-ti era univers construit in jurul tau, in masina de langa? Atatea intrebari interesante in capul meu carora mi-as dori cu toata nebunia sa le aflu raspunsurile si sa le barfim impruna.., sau mai bine nu. 
Oricum, am incheiat un ciclu acum, reusind sa pun din nou mobila in balcon. Am sters geamurile, am curatat dulapurile alea si la final mi-am turnat un pahar de vin sa pot celebra evenimentul. Insa lipsea ceva, lipsea al 2lea pahar de vin si disctuiile sub clar de luna in care ne dezbracam de cuvinte si ne priveam goi cu lacrimi in ochi unul pe celalalt. Dragut. 

Da. Multumesc! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023