Lasa-ma.

shhh.  
Lasa-ma in seara asta doar sa te privesc. 
Lasa-ma sa-mi inving teama de a nu avea curajul sa te am.
Lasa-ma, te rog sa-ti urmaresc zambetul si sa ti-l intretin, sa-l pretuiesc mai ceva ca pe Dumnezeu. 
Te rog, lasa-ma sa-ti mangai obrazul, sa-l prevad ca pe raiul meu minuscul, ce-mi inseniseaza zile sarutandu-l.
Lasa-ma te rog sa-mi pun buza de jos, pe buzele tale si sa simt fior, ce-mi mananca din suflet si din inima si din tot ce am eu mai de pret. 
Lasa-ma te rog sa-ti mangai ochii. Marea albastra ce se regaseste acolo, locul dintre rasarit si apus al viselor mele, a coexistentei mele in sufletul tau. Sa-i vad senili si plini de bucurie.
Lasa-ma te rog sa-ti privesc barbia. Punctul de reper al frumusetii tale.
Te rog, inca o data sa simt mirosul parului tau si sa ma scufund in satenul lui deschis. 
Inca o data vocea, sa-mi aline timpanul.

Lasa-ma te rog sa-ti iau mana si sa o dirijez spre asprul meu obraz, Acolo vei vedea partea mea neglijabila, Acolo vei simti copilul ce-ti asteapta privirea sa-ti indrepti spre el.
Daca privesti atent in ochii mei, peste toata durerea vei mai gasi inca cel putin doua straturi de temeri, apoi dai peste o timiditate nastrusnica care nu-mi lasa cuvitele ce mi le doresc sa le auzi, sa plece nestingherite din gura mea plina de tremuri sub atenta veghere a ochilor tai. 


-Esti foarte frumoasa-

Iar eu sunt prierdut din nou. Te-am avut, mai bine zis am crezut asta, te-am prierdut. Ne-am vorbit, Ne-am pierdut. Am disparut, ai reaparut, Ai disparut. 
Cred ca acum ne-am ratacit unul de altul.
Sufletul meu, te asteapta. Daca vrei sa vii, ma gasesti tot aici.

-Te astept, sa calatorim impreuna!-

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023