la rascruce

Draga mea, nu as vrea sa ma consideri doar o unealta, una prin care tu sa-ti reincarci moralul. Vreau sa stii ca si eu am sentimente si inca puternice. Am si eu vise si planuri de care nu ma feresc sa le asimilez cu ale tale. Nu imi e frica sa te primesc in viata mea, ci imi e frica sa nu intri, sa furi tot si sa pleci. Am fost de atatea ori gol, incat am impresia ca nu voi mai avea forta de a-mi reincarca inima din nou cu iubire si compasiune. Am ego-ul slabit, asa ca iubtito asta ar cam fi momentul sa-mi intri sub piele si sa fim unul. 


Daca nu ai curajul sa-ti lasi trecutul ai posibilitatea sa pierzi sansa de a cunoaste un om bun, de a cunoaste simplitatea si zambetul ce trebuie sa il ai zi de zi pe fata. Sunt constient ca vor exista si zile grele, insa tu fiind regina sufletului meu vei avea intaietate in tot ce cugeta gandurile mele. 
Vei avea prioritate in fata planurilor mele si la tot ce am strans in suflet pana acum. Vei primit tot fara regrete si comparatii cu trecutul. 
Acum ori niciodata, imi tot repet in gand ca o sa-ti fur sarut si tot asa imi propun sa-ti fur inima si sa o asez langa a mea. Esti constienta ca sunt in pasul in care voi renunta la tot ca sa fii fata cu ochii cenusii din visurile mele, nu? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023