Vin?

E duminica seara, iar dupa o limpezire acerba a mintii, realizez ca am o pofta nebuna de o sticla cu vin. As soarbe-o ca pe ultimul sarut adevarat si as privi-o ca pe o pereche de sani perfecti tolaniti la razele soarelui pe o plaja parasita. As lasa-o sa imi curga prin vene la fel ca pe ultima dragoste si sa imi adulmece inima precum dorul pe care ti-l port, iubire. As inghiti-o ca un nesatul, precum erau cauvintele mele ce te incalzeau ca mai apoi sa sparg paharul in memoria ultimei noastre partide de dragoste. 
Dupa vre-o 5 pahare cu siguranta as incepe s-o patjocoresc doarece va incepe sa se joace cu mintea mea, sa mi te arate ca si cum te-ai duce la dus, dezbracata de caracterul tau spinos, ce mereu imi intepa inima, iar simturile imi vor lua razna, nestiind adevarul din umbra ochiilor mei, sau sa pot decoda cuvintele reci ca un vant de toamna pe care mi le sopteai la ureche. Cel putin ea imi va putea incalzi inima momentan, redandau-mi rosul din obraji, sau gandrile necurate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023