poate ca.

Ea: Cnd vii la mn?Raule!Eu ies ca mi se duce pc`ul.Ma suni?Te iubesc!

Eu: Da' cum de nu esti pe mess?Ea: Nu am mai intrat. Ma suni cand vrei, ok?Eu: Pai ma bag in pat si te sun. Ea: Te iubesc!Eu: Si eu.
Au trecut ani si ore ce mi-ai alergat prin minte. Te-am purtat prin ganduri si mangaiat prin vise. Ti-am vorbit prin semne si mi-ai raspuns ca o sa-ti simt mereu prin ploaie, lacrimile pe care le-ai scapat din pricina mea. Mi-ai blestemat cosmarurile, aparand mereu si repetandu-mi ca ai sa pleci si ai sa ma lasi singur si singur voi ramane multa perioada de timp. Mereu imi arati zambetul tau, demonic, surazandu-ti ideea ca inca te astept, ca inca suspin dupa obrazul tau. Poate ai dreptate, defapt, nu conteaza, insa nu as sti ca sa-ti spun daca ti-as privi ochii caprui ce nu de putine ori i-am idolatrizat. Te-as minti sa-ti spun ca nu duc lipsa coapsei tale, mai ales in zilele de vara, cand adormeam sub adierea geamului deschis. Apoi dimineata ne trimiteam unul pe celalat sa il inchida. Batea soarele atat de tare incat si tantarii se fereau de caldura emanata. Acum m-as ridica fara sa te trezesc si as medita la imaginea pe care as avea-o. Tu in acelasi pat sarac, sub aceleasi cearsafuri vechi, ocrotita de aceiasi ochi, verzi-albastri, timizi, blanzi, prosti. Tu aceeasi, cu parul roscat, aceleasi buze, parfum, sutienul aruncat pe scaunul de pe birou, unitatea care agale isi strofoca sursa sa nu adoarma si ea.

Aceiasi pantofi portocalii, aceiasi rochie neagra, aceeasi coafura simpla. Imaginea care mi-a ramas impregnata si cea care o port in telefon si o rememorez atunci cand imi alergi prin minte.

Mi-e greu sa-ti spun ca poate sunt un alt om. Insa nu mi-e greu sa-ti spun ca sunt mai bun, mai matur, mai intelept, mai constiincios, mai sexy ( sa si glumim ) insa si mai fricos, sau gelos. Iubire, mi-am lasat inima in mainile tale si mi-e frica de mor sa mi-o recuperez. Defapt. mai pot sa mi-o recuperez? .

Va las. Noapte buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023