Eternitate.

Hei! Ce faci?
Stii doar ca nu-mi permit sa-ti scriu pe facebook, iar numarul ma prefac ca ti l-am uitat.
As vrea sa-ti mai aud in soapta vocea si sa-ti savurez la un pahar cu vin zambetul.
Sunt multe seri in care mi te vad cu puloverul ala albastru, ce mintea mi-a luat si ganduri a infundat adanc, adanc in mine tot ce insemni tu. Ma gandeam daca si acum il mai ai, decoltat, plus gecuta aia de piele in care mereu te zaream zgribulita.
Tot imi dau impresia ca pe zi ce trece incep din ce in ce mai mult sa te reimporspatez. Esti legatura mea cu adolescenta, cu 18 ani, anii in care nu ne pasa de munca, nu ne ingrojira prea mult banii, nu ne interesa cat de mult beam si nici nu prea conta prin ce locuri ne declaram dragostea.
Ai fost evenimentul vietii mele si stiu ca eu acolo voi romane blocat, sper ca nu pentru mult timp.
Nu te invinovatesc pentru greselile pe care le-am facut si nici nu o sa-mi para rau pentru toatea asta. Sunt insa zile in care te-as smulge de langa el si te-as aseza pe umarul meu. Te-as mangaia usor coapsele si buzele imi voi asterna pe fruntea ta. As sta nedumerit de cuminte cu mana in parul tau si ti-as veghea non-stop pleoapele ca nu cumva sa tresari si sa te crezi pierduta din nou de mine. Voi razbuna tot ce am gresit si voi gasi leacul de a-mi bandaja sufletul ratacit in cautarea ta.


Mie dor de tine, zeu al sufletului meu, de parfumul tau imbitat cu fum de tigara si ochii tai.
Ochii aia ce priveau un pusti cu parul neingrijit si cosuri pe fata. Un pusti ce l-ai facut al tau pentru o semieternitate.
La multi ani si sa fii fericita mereu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023