La revedere.

La revedere Radule. Te-ai pierdut prin multime si fara sa-ti dai seama devii unul dintre barbatii aia. Stii ce vreau sa zic, te pierzi baiete si nu stiu cum o sa faci sa-ti revii. Sa redevii tu, cel care inainte de toate punea sufletul in fata. Se apara cu sufletul, cu iubrea si din toata forta lui simtea fluturi in stomac.
Acum de ce te minti ca simti. Sau te minti ca nu simti, desi inima-ti bate precum un motor turat la maxim. Mai stii ce vrei? Mai stii ce cauti? Unde-ti este sufletul ala curat, ce visa la mare si ochii ei. Ce-si visa sufletul pereche cum isi bea cafeaua langa pieptul tau? Unde esti tu ala, sincer si cu frica? Cel ce cauta dragostea in orice ochi frumosi pe care ii vedea? Unde te-ai ratacit?


Au trecut atatea priviri prin suflet, iar eu ca prostul mi-am debarasat parti mici din el in fiecare zambet ce mi l-a daruit fiecare fata ce mi-a calcat prin vise. Mi-am parasit sufletul de fiecare data cand am plecat din vietile fiecareia. Mi-am lasat adolescenta, mi-am lasat frumosetea, mi-am parasit nebunia, mi-am distrus stabilitatea. Oare acum, in stadiul in care esti o sa mai fii capabil sa iubesti? O sa mai fii capabil sa spui un te iubesc pe bune? La revedere Radu, sper sa-ti gasesti pe cineva care sa-ti salveze toate bucatile astea de suflet si sa aiba grija de tine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023