Bautura?!

Poate ca bautura nu este raspunsul, dar cu siguranta te ajuta sa uiti intrebarea.. [ Henry Mon ]

Poate ca unii au dreptate ca bautura nu este un raspuns, dar in cazul meu este invers. Nu as putea spune exact un motiv pentru care as bea eu o bere, doua in plus, dar vreau sa va spun ca atunci cand intru in acea stare de "betie" desi e cam mult spus, imi gasesc multe raspunsuri la intrebarile din capul meu. Simt ca mintea imi evolueaza spre un nou nivel, unul in care intrebarile au o rezolvare mult mai simpla, un nivel la care oamenii din jurul meu nu pot sa-l perceapa dar pot sa-l observe asupra comportamentului meu. As putea zice ca este o stare de evolutie asupra mea. Spun asta deoarece stiu multe persoane care la betie injura, se iau la bataie, devin vioalenti fizic, dar eu? Eu nu, te rog frumos, eu la betie ma gandesc cum sa fac ca lumea din jur sa ma aprecieze. La starea de betie vad totul in roz cum ar veni, si ma apuca o stare de melancolie. Una din care cu greu ies. Una in care ma confund si cu starea mea normala de zi cu zi. Dintr-o data ma simt singur, si duc dorul unei persoane de sex opus care sa-mi fie aproape. Poate chiar sa ma certe ca de ce am baut si a treia bere. Imi doresc ca cineva sa preia controlul asupra mea in anumite privinte, sa ma priveasca cu dispet in momentul in care nu-i convine ceva desprea mine. Mi-e dor, in continuare de o ea, care sa ma iubeasca. In fine, asta e ceva trecator care cu siguranta timpul o va rezolva. Sper.
Un al doilea subiect pe care as vrea sa il abordez astazi, as fi ceva de genul : "Daca fata pe care o placi atat de mult si despre care scrii pe blog, ar citi si ea ceea ce as vrea sa-i transmit?"Va zic sincer ca, pentru mine ar fi un mic soc. In starea in care ma aflu acum, nu ar fi o problema, dar pentru mine, cel ce sunt in fiecare zi, da! Ar fi ceva de speriat. Spun asta pentru ca, as vrea sa port o conversatie cu ea, sa ne rostim cel putin un cuvant, cand o vad ma molesesc si imi tremura picioarele de parca pamantul ar fugi de sub mine. Da! Sunt un tip destul de timid, iar bunul simt nu imi poate permite sa ma bag in relatia ei, desi as fi cel mai mare mincinos ca nu as vrea-o doar pentru mine..Noapte buna! Si o sambata cat mai frumoasa. Eu nu am parte de una caci maine muncesc. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023