Viitor?

Mi-e greu sa spun ca am timp sa ma gandesc la viitor. Am atatea in cap, atatea vise. Atatea planuri. Sper doar ca in anul asta sa imi indeplinesc cel putin un vis. Sper sa imi gasesc libertatea mult dorita.
Anul acesta sper ca nu va trece pe langa mine, sper sa ma gasesti, sa ma iubesti, sa imi spui ca iti era dor de mine. Da, tu, fata din visurile mele. Prefate om si vino. Mi-e dor de tine, mi-e dor sa ma strangi in brate.
Anul nu vreau sa mai fiu singur, sau cel putin nu mai vreau sa fiu tradat. Anul asta il vreau simplu.
Anul asta vreau facultate, vreau  sa fac ceva cu viata mea. Anul  asta vreau mare. Vreau sa ma topesc in mare, apa sarata sa ma vindece de toate greselile pe care le-am facut, iar rasaritul de soare sa imi stearga toate amintirile neplacute! Da, am nevoie de asta. Anul asta vreau sa ma urc in tren si sa plec! Unde? Nu stiu! As vrea doar ca tu sa fii langa mine, ne uitam la urmatorul tren care vine si plecam cu el. Anu asta vreau varietate, vreau nebunie, vreau fericire.
Anul acesta vreau independenta, vreau sa ma supun unor situatii prin care nu am mai fost, sa invat sa traiesc, sa invat sa ma descurc, sa invat sa devin om.
Nu vreau sa ma gandesc la viitor, nu are rost. Cel putin viitorul indelungat. Vreau doar sa realizez ce vreau de la ziua de azi si maine, poate. Nu merita sa iti faci planuri care nu or sa mearga. Asa sa intamplat mereu.
Anu asta vreau sa ma mut singur, vreau sa alerg noapte de nebun pe strada, sa urlu pe camp sau sa beau o cafea dimineata pe o terasa alaturi de ea in brate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023