sarut.

Saruta-mi pometii, continua pe obraji acoperiti de barba aspra. Stiu ca o sa-mi scoti ochii si ca o sa te iriti, dar ma simt barbat cu ea. Inchide ochii si mangaiemi ceafa.
 Buzele mi-s seci, iar rujul tau are tenta afrodisiaca.
 Te rog, nu-mi muldari camasa, strangea-ma cat poti de tare de mana, descarca-te. "Nu, nu musca!", insa ea isi infinge dintii in buza mea de jos. 
Foloseste-ti limba, mai jos, buza ranita, suflul tau, inima-mi bate. 
Prea mult fond de ten, prea putin parfum. Imi place parfumul tau, imi place mirosul parului tau, imi place gustul salivei tale. 


Nu, nu de par, urasc sa ma tragi de par. 
Lasa-ma sa te sarut dupa ureche! Lasa-ma ti-am spus, stiu ca-ti place. 
Am plecat sa te caut! Sa te caut pe sub haine.
Acum te rog,
Da muzica mai tare, curge prin vene. Eu iti curg prin vene...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023