Scrum

"Mi-e frica ca intr-o zi sa ma trezesc si sa realizez ca persoana pe care am ales-o sa ma casatoresc nu mai e persoana pe care o iubesc!" 

Mi-a spus cineva acum foarte multi ani aceasta fraza care mi-a ramas in gand pana in ziua de azi. Din pacate pentru mine, acest lucru mi sa intamplat. Am fost persoana care sa trezit peste noapte ca nu mai este iubita de catre partenerul de viata. M-am trezit ca, desi am fost cat de mult am putut eu un sot decent, mi sa pus eticheta de "nu mai sunt bun de iubit". Nimeni nu e perfect si nimeni nu poate iubit ca in prima zi toata viata lui. Fluturii din stomac traiesc putin mai mult decat cei reali, insa sufletul si inima infloresc in functie de comportamentul partenerului. Iubirea evolueaza, si se pliaza in functie de gandirea pe care ai dezvoltat-o in aceasta directie. Eu am invatat ca iubirea poate fi cel mai simplu mod de respect pentru persoana de langa tine. Iubirea poate fi fidelitate pe care o porti partenerului, privirea, sau cuvintele potrivite. Iubirea inseamna spalat de vase si dat cu mopul. Iubirea inseamna incurajare si stabilitatea pe care ti-o ofera persoana ce ai ales-o sa te poarte pe drumul asta. Iubirea inseamna egalitate in cuplu si tot suportul moral pe care il oferi dupa o zi groaznica la munca. Am crezut ca am invatat modul asta de iubire si ca pot fi indeajuns pentru a pastra relatia cat mai sanatoasa. 
Din pacate, nu am fost indeajuns. Am avut de toate, desi nu mai aveam nimic. 

Orice foc, daca nu ii pui lemne se stinge. Iar tu nici nu mai stiati cum arata lemnele. Ti-am creat mediul prea comod pentru a mai face si munca murdara. De ce sa mai tai lemne, sa le cureti, sa le sortezi, cand poti gasi intr-o alta curte rezeve imense de materie prima cu care sa poti tine aprinsa o alta flacara? 
Orice sursa de energie nu e infinita. In orice gospodarie trebuie sa muncesti. Nimeni nu-ti da nimic fara efort, doar ca unii cauta mereu calea mai usoara, iar atunci, plecam dintr-un suflet in care am lasat doar scrum si ne indreptam spre alt loc, unde avem un alt foc abia aprins si totul e curat in jurul nostru. 

Comentarii

  1. Nu asa se face intr.o căsnicie. O căsnicie înseamnă un parteneriat în care muncesc ambii cot la cot...și nu ma refer la curățenia din casa...și la aia din suflet și cred ca ma înțelegi foarte bine...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023