ce ... ?

Ma gandesc cum mi-ar fi stat auzind din gura ta te iubesc. Ar fi fost ceva nebunesc, sau ceva ce poate mi-as fi dorit cu frica. Ma intreb ce faci, daca te gandesti la mine sau doar eu sunt prostul care o face. Stii doar ca ai fost floarea din inima mea si o sa ramai incoltindu-ti parti din suflet pana vreo alta fata va veni si va face curatenie. Intotdeauna m-am contrariat cu mine ca imaturitatea ta e una buna, ca face parte din felul tau de a fi ca e o bucata de nebunie ce iti cuprinde genele. M-am inselat si mai facut din nou sa-mi fie pusa la indoiala cuvintele ce mi le repetam in gand numai sa nu le auzi tu.


As fi nebun sa-ti spun ca nu mie dor de sarutul tau sau parfumul inabusit cu miros de tigara. Dar eu trec peste. Eu uit, eu tac si tot eu iert atunci cand probabil in mintea multora exista doar razbunare. Mi-ai fugit prin vis acum vreo doua seri zambindu-mi si tragandu-ma de mana cu acelasi zambet ce mi-l purtai dupa paharele cu vin rosu baute impreuna. As vrea sa-ti mai aud prostiile si sa-ti stric visele. Te faci atat de puternica atunci cand cineva iti contraataca idealurile incat imi dai impresia ca ai putea lupta la fel si pentru mine. Insa superficialitatea ta mai mereu te da de gol fugind in special de mine.Am obosit, iar acum ma intreb nedumerit daca am facut bine in a incerca sa te iubesc, sa tin la tine. Te rog sa ai grija de tine si te astept cu o imbratisare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023