run away

Ma asteapta o sticla de vin pe canapea. Are in mana un tirbuson de parca m-ar astepta pe mine sa ii despic usor dopul cei acopera umarul gol. O privesc si inghit in sec de parca ar fi o femeie goala in fata mea. Inca sunt trist iar umerii grei ce mi-s stransi de manierele rucsacului in care am strans tot ce aveam, usor, usor imi cedeaza. Ma dor gandurile iar ochii ce lacrimau dupa ore de ras, acum inchisi i-am astupat cu un oblon negru. Imi e frig si spre nefericirea mea vocea ei nu va mai fi pentru mult timp remediul sufletului meu.


Mie greu oarecum, dar frica de mine mi-a aprins calcaiele pentru a fugi de iubire. mie teama ca am sa devin un eu ce nu mi-l doresc. Mie trama ca intr-o zi am sa ma trezesc dimineata si in momentul in care ma voi privi in oglinda o sa gasesc o persoana in care nu vroiam sa ma transform. Dar ce vreau sa devin ma intreb de zile, insa am o mare temere in a-mi dezvalui raspunsul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023