Ai mai vrea sa petreci o seara cu mine?

 Încă o seara în care trebuie sa îmi descarc gândurile pentru a putea adormi. Am avut o săptămână grea, cu un job nou. Gânduri epuizante și puțin stres pe lângă toate astea. Aveam poate nevoie se puțin suport moral, insa mă uit în jur și îmi dau seama ca doar eu sunt cel care trebuie sa se susțină și motiveze. Greu, foarte greu. Stăteam insa în pat și printre toate gândurile astea ce sunt slobode prin mintea mea o singura idee ieșea în evidenta. 

Ai mai vrea sa petreci o noapte împreună cu mine? Și nu, nu ma refer la sex. Dacă ai mai vrea sa stam amândoi de vorba, sa ne deschidem sufletul și sa ne povestim prezentul. Sa stam și sa ne imbratisam, lung si după, sa-ti mângâi cu ochii buzele. Sa-ti trec ușor mana prin parul tău și sa ne privim. Sa lăsăm zâmbetul sa vorbească pentru noi, iar mâinile dacă se vor impreuna sa nu ne împotrivim. 

Ai mai vrea sa petreci o noapte cu mine? Sa ne spunem ofurile, sa ne plângem de viata si sa trăim momentul. Ai mai vrea sa petreci o noapte cu mine? Sa o simțim ca un minut, ca o clipire ca un val al marii liniștite? O noapte de care sa ne bucuram de stele, de luna și sa o ascultam pana în zori?

Mi-as mai dori sa ne petrecem cate o noapte în fiecare anotim.

M-as bucura iarna, fiindcă vom avea o noapte mai lunga, o noapte în care ne vom pierde în perne și pilote. 

M-as bucura primavara, cu visul învierii a tot ce e verde, cu miros de flori proaspete și speranța.

M-as bucura vara, când pe balcon cu un pahar de vin roze, ne-am apuca de numărat stele și privit luna. 

M-as bucura toamna, fiindcă am încheia un ciclu, un vis, o misiune, accea de a ne adapta vieții și a ne pregati pentru un nou sezon. 

Chiar dacă sunt naiv, uneori prost, nebun și gândul ca încep sa ma obișnuiesc cu singuratatea ma sperie amarnic, ma mai intreb cateodata: Ai mai vrea sa petreci o noapte cu mine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023