Ma vei mai lasa ...

 In sinea mea, langa o cana mare, plina de cafea,  daca candva ma vei mai lasa sa ...

  • Ma mai gandesc la tine.
  • Sa te privesc, sa-ti vad ochii amortiti de placere dupa o noapte petrecuta impreuna si obrajii, rosii, crapati de sarutarile mele. Si parul, care fara suparare, ii mai pastrez si acum parfumul, si-l adulmec din cand in cand ca sa-mi amintesc de tine.
  • Sa-ti suflu in palma, ca mai apoi sa te sarut usor si sa te gadili. Sau sa te sarut dupa ureche, iar tu sa ma strangi puternic de par, ca mai apoi sa-ti incolatacesti piciorul drept pe langa al meu.
  • Sa te prind de mana, sa te trag spre mine, sa te strang, cum te strangeam odata, iar tu te suparai, spunand cu un ton de copil artagos ca te doare.
  • Sa te cuprind in brate cand dormi, sa-ti tin de cald si sa ma lupt cu personajele rele din visurile tale.
  • Sa te astept cu cafeaua la pat doar pentru un simplu sarut.
  • Sa ma ascund sub umarul tau cand ne uitam la filme de groaza, ca ma apoi sa ne pierdem sub plapuma moale, in propriul nostru film ..
Ma gandesc ca, chiar daca m-ai lasa sa fac toate aceste lucruri, nu voi mai avea curajul, nebunia. Le-am lasat intr-un sac pe care il porti mereu la tine. Si nu acum, dar poate intr-o zi ma voi intoarce sa imi recapat fericirea. Pe tine ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023