When I Was Your Man ..

Ma gandesc deodata cate lucruri, cate ganduri, idei ascunde privirea ta. Da! Privirea ta angelica, care pe mine ma inebunit de la prima intalnire. Acel opt martie, care tatuat va ramane in amintirile mele. Habar nu aveam despre tine, nu stiam cum sa-ti zambesc, cum sa-ti vorbesc, sau sa te privesc. Tremuram de nerebdarea privirilor tale si eram al dracului de emotionat cand cu ochii aia mari ai tai ma priveai, redandu-mi zambetul pe buze. Stiam doar ca tu erai fata care in fiecare ora a zilei isi spuneai sa ascult o melodie. Iar eu, inmarmurit de gandurile care iti erau alocate, o intreaga ora in urechile mele canta acea melodie pe care mi-o recomandai si cu nerabdare o asteptam pe urmatoarea. Eram fericit ca te gandeai la mine. Pur si simplu..
Mi-e dor de tine, intr-o oarecara masura. Mi-e dor de si acum de parul tau cret, culoarea de care niciodata nu erai multumita, vocea ta dulce, ochii gingasi, tenul tau, tinerile de mana, parfumul, sau conversatiile noastre. Mai invatat din nou sa fiu eu. Zevzec blond, visator la o casa pe nisip, doar noi doi. A!, si marea, dupa cum zicea Chirila. Si iti multumesc ca mi-ai dat remediul de a ma descarca de gandurile rele, sau pentru ca m-ai atentionat ca viata e dura, iar singura cale e dragostea, indiferent de natura. A, era sa uit! Iti mai multumesc caci mai lasat, candva, sa fac parte din viata ta.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023