fuck. fuck..

stii, sentimentul acela de te sacaie pe creier stiind ca are dreptate. Te gandesti la replica cu care o vei infrange, dar in capul tau nu gasesti nimic. Stii, e unul dintre momentele alea, in care ea, daca era in fata ta o strangeai in brate si o sarutai, doar ca sa ii inchizi gura. Dar, nu e, si tu inebunesti. Inebuneste si piciorul tau de la ticul nepun pe care il ai atunci cand esti nervos. Mi se zbate ochiul si nici o cruce nu ma va ajuta sa il linistesc. Stii, simti cum fiecare neuron lupta impotriva ei, dar degeaba. ooohhhh!!! .  Iti pui melodia care te calmeaza, atunci cand esti nervos, dar mai rau faci. Incerci sa scrii ceva, poate pe blog, dar nu rezolvi nimic si ai vrea sa te maltratezi fizic. 



Ti-ai smulge fir cu fir de par din cap, doar cu gandul ca poate asa o va durea si pe ea. Nu rezolvi nimic binenteles, dar inima ti-e tot inganfata si nu vrea sa recunoasca ca bate in jurul clipirilor din ochi ei. Ea nu vrea sa vada ca vorbesti prostii mereu, dar tu esti in tanc care ii e frica de intuneric. Nu vrea sa simta cum e atunci cand mana mi-o atinge, iar parul mi se ridica, redandu-mi un fior pe toata coloana vertebrala. Fuck. Is atat de nenorocit, ipocrit, egoist si parsiv. Un om cu doua fete. Macar de erau amandoua parsive, dar din pacate, sunt doua fete proaste, naive, care nu stiu sa demonstreze ceea ce eu vreau, ceea ce inima imi cere. Nu ma lasa sa fiu eu. Nu ma lasa sa aleg intre ele, sa ma decit pe care sa o imputernicesc, pe care sa o imbunatatesc. Ma pierd in mine de fiecare daca cand vocea iti aud. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023