Mi-am "omorat" facebook-ul!

Azi ma simt trist, mai singur ca niciodata. Am parasit un lucru drag, dar poate care imi facea mai mult rau decat bine. Am decis sa ma reintorc in timp, sau poate sa fiu mai clasic, desi stiu ca nu voi putea. 
Usor, usor te-ai infiltrat mult prea mult in viata mea, in gandurile mele si as putea sa adaug ca aproape m-ai determinat sa fiu dependent de tine. Chiar daca mi-ai fost aproape si mi-ai simtit fiecare melodie ce o asculta, mi-ai omorat visele cu mesajele pe care mi le aratai despre fetele la care tineam. Mereu erai primul care ma informa despre relatiile fostelor iubite, sau postarile pe care mi le ziceai ca-mi sunt adresate. Ma ajutai sa comunic mai lejer decat ma ajuta telefonul mobil, eram acoperit de tine, iar tu divulgai putin cate putin din indentitatea mea. 
De aceea am realizat ca trebuie sa pun punct relatiei cu tine. Am realizat ca esti singurul lucru ce imi faci rau, ce imi spui mereu ceea ce eu nu vreau sa aud, iar pozele pe care mi le arati, imi infing si mai tare cutitul in rana. Am decis ca e mai bine sa te dezactivez din inima si din mintea mea. 
Totusi, am putin regrete deoarece ai fost singurul care ai stat cu mine alaturi, cand asteptam mesaje de la "ea". Ai plans cu mine, cand vedeai cum sufar, vazand cuvintele grele ce le arunca in stanga si in dreapta, fara vre-un rost insa cu directie spre inima mea. Tu erai primul caruia ii aratam sticla de vin, din care speram cel putin sa ma amtesc, si tot tu ai fost cel care vedea mesajele pe care le scriam, doar ca nu aveam puterea sa le trimit. Ai ras cu mine si ai fost fericit, cand ma vedeai sarind prin camera ca un nebun, primindu-mi mesajele de la "ea". 



Draga Facebook, cu parere de rau, azi am sa renunt la tine. Ma sufoci, iar timpul pe care ti-l ofer a devenit o povara gandurilor mele. Incepi sa ma stresezi si ma faci sa astept mult prea mult timp, pana cand o sa-mi dai o alta veste buna. Acum, ganditor, am sa apas " deconectare". Am sa revin candva, atunci cand te vei calma si nu ma vei mai invada cu tot felul de informatii de care nu am nevoie. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023