Nu mai cred ...

Stii, m-am schimbat. 
Am inceput sa nu mai cred in cuvinte.
Am inceput sa nu mai cred in promisiuni. 
Am inceput sa nu mai cred in lacrimi.
Am ajuns sa cred ca in ziua de azi, nu jelesti neaparat persoana cu care ai petrecut ceva timp langa tine, ci, nu stiu, cred ca umbra care te incalzea in noptile reci. Mi-e greu sa cred ca iti vezi viata petrecuta langa un om, dupa 2 luni de sarutat buzele reci, nedumerit, fara un drum drept legat de inima. Am ajuns sa nu mai cred in "te iubesc". Multi il arunca, doar pentru a lega moral o persoana fata de ei. Si reusesc atunci cand dau peste oameni, respectuosi, peste oameni ce nu vor sa dezamageasca, nu vor sa faca persoana de langa ei sa sufere.



 Sunt total diferiti termeni " te iubesc ", " tin la tine", "ma simt atras de tine". Unii dintre noi in confunda. Unii dintre noi se grabesc sa spuna "tin la tine", fara sa fie atras de acea persoana, iar alti spun "te iubesc" findca "e atras" de acea persoana. Dar oare iubesti cu adevarat, ori te simti atras de acea persoana, sau doar te simti bine cand esti langa el/ea. Oare chiar simti fluturii din stomac, te vezi prin ochii lui/ei, sau ti se ridica parul de pe mana cand iti da un sarut? Oare, ultimul gand seara, inainte de culcare duce spre el/ea, iar dimineata speri cu un zambet jegos pe fata ca ti-a dat deja sms de "buna dimineata" si visezi cum iti aduce cafeaua la pat? 
Nu mai cred in cuvinte.
Uni promit multe lucruri, mai ales sa se revanseze fata de o greseala facuta. De ce faci asta? De ce? Te simti vinovat, iar acum promiti, juri ca nu se va mai repeta? Mare greseala faci, mai ales cand dai peste oameni ce au mai trecut prin situatii de genu'. Sunt sanse nule, ca acel ranjet ce il primeai in momentul in care promiteai cerul sa fie la fel. In nici un caz. Se va transforma intr-un ranjet stofocat, un ranjet in mare parte mort, doar de fatada. Am invatat sa nu mai fac promisiuni. Poate chiar sa rostesc cuvinte de care nu sunt sigur ca voi fi capabil sa le duc la sfarsit. Faptele conteaza, iar pentru fapte ai nevoie de timp si rabdare. Mai avem noi timp si rabdare? 
Nu mai cred in promisiuni.
Stii, ce altceva urasc cel mai mult? Cand traiesti cu impresia ca o fata e sincera cand plange. NU! In mare parte joaca teatru. Nu ma refer la toate, binenteles, dar eu nu am gasit fata care sa curga o lacrima dupa ce si-a pus mintea la gandit. Analizeaza situatia, compara rezultatul si vezi atunci cat se merita sa plangi. Nu, ele cand vor ceva si nu pot obtine, hop, hai sa varsam lacrimi. Si, nu am nimic cu nimeni in mare parte, dar am trait aceasta experienta la o varsta mai fragila, iar de atunci ochii nu imi mai tresar la lacrimile unei femei. 
Nu mai cred in lacrimi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023