Azi?!

Da! Am decis sa las tristetea in urma, am zis ca de azi las gandurile bune sa imi inunde mintea, sa ma scufund in fericire! Am nevoie! Dupa patru zile in care alcoolul sa jucat cu mintea mea, azi i-am zis stop! L-am alungat, lasand ca inima mea sa gandeasca limpede. Desi mahmura, incearca a gasi o alta persoana care sa o readuca la viata. O alta persoana care sa ii redea bataile de odinioara. 
Azi, a fost o zi speciala. Am vazut o fata, draguta, foarte draguta. E o chelnerita noua la o pizzerie unde frecventam. Defapt am revazut-o. Duminica, cred a fost prima data cand am observat-o. Nu am dat importanta, in sufletul meu fiind cu totul altcineva. Cu mintea la pamant, mi-am descarcat supararea intr-o sticla de bere, apoi in doua, continuand cu trei dupa care nevrand a venit si a patra. In momentul in care ma ametesc sunt genul de persoana care prinde "curaj", in felul ca in general sunt o persoana foarte timida cand vine vorba de subiectul "fete". Ok, in seara aia pot sa zic ca am facut douazeci de drumuri de la masa pana la bar. A fost prima zi cand eu, personal am fost si am comandat la toti, orice avea nevoie. Atunci am vazut-o pentru prima oara. Un chip angelic, dragut, cuminte, un zambet cald si niste ochi superbi. Dar eu, orbit de "Beck's" nu am fost atent la detalii. Eram atat de ametit, incat si fetele de la bar au inceput sa rada de mine. Dar ea, radea placut, privindu-ma diferit. Alcoolul nu m-a lasat sa o privesc cu adevarat. Era doar noua chelnerita draguta. 
Azi, inconstient am tresarit cand am vazut-o. Desi nu aveam nici o treaba cu ea, nici macar cum o cheama, sau de unde a aparut, ne-am pus la o masa. Eram cu toti prietenii, acestia razand pe seama mea de duminica trecuta. Ne-am asezat la masa, chiar ea venind sa ne aduca meniurile. Zambind am privit-o si am ramas suprins de privirea ei blanda, frumoasa. Am ramas blocat o secunda in timp real, dar doua, trei ore in mintea mea, analizand situatia in care ma aflam. Am simtit cu inima incepe sa isi revina, cum incepe sa spere. Ma recunoaste si zambind le zice prietenilor, ca se astepta ca eu sa vin sa iau meniurile. Va da-ti seama ca au ras de mine cel putin zece minute, eu fiind tot o mare rosie de timiditate. Din acel moment acestia au inceput cu tot felul de glume, cum ar veni ca ar trebuie sa ii cer numarul de telefon, sau sa o intreb daca are iubit. Va da-ti seama ca NU! Nu sunt genul care sa fiu bagacios, care sa ma bag in seama ca musca-n lapte, dar nu pot sa zic ca nu am facut vre-o doua drumuri pana la baie doar pentru a o privi, iar prietenii ma trimiteau pe mine de fiecare data sa comand ceva. M-au trimis sa iau un meniu, iar ea era servea la o masa mai in fata. Nu aveam destul loc pentru a trece, asa ca m-am pus sa o astept. Apoi m-am razgandit si invers din nou. Corpul nu imi reactiona, deoarece mintea imi spunea sa astept, iar inima sa trec cat mai aproape de ea, poate voi reusi sa ii simt parfumul, sau sa o ating, sau nu stiu. La urma urmei ne-am sincronizat, am trecut amandoi unul pe langa altul. Vazandu-ma cu meniul in mana, ma privit si mi-a zis daca am de gand sa-i fur job-ul, binenteles in gluma, cred. Surazand timid nici nu mai stiu ce i-am raspuns. Eram mult prea atent la ea, la expresia fetei, la conturul buzelor sau culoarea ochilor. Eram atat de surprins, incat nu am putut observa nimic. Nu mi-am dat seama ca a vorbit cu mine, nici macar nu mai stiam ce voce are. Punandu-ma pe scaun toti au inceput cu glume la adresa mea, sau mai bine au reinceput tinand-o asa cam toata seara. Ne-am pregatit de plecare, iar eu am ramas ultimul. Am incercat sa ies grabit din pizzerie, cu capul plecat de rusine. Poate rusine e mult zis, era mai mult timiditate. Dar, cand am ridicat capul, exact in ochii ei am privit, ea care zambea facandu-mi cu mana. Atunci am ramas masca, blocandu-ma in sinea mea, dar am avut noroc de mana, care nu ma lasat si parca sinura sa ridicat si i-a facut semn, iar gura i-a zis un simplu "pa pa". Eu eram deja plecat spre alt taram, unde totul era alb, iar eu ma intrebam ce se intampla cu mine. Era doar o fata draguta. Am ajuns acasa, cu gandul sa o caut pe facebook, macar sa stiu cum o cheama, iar aici mi sa intamplat o chestie ciudata. Aveam doar o singura persoana comuna, iar aceasta avea patru sute de pieteni. Am dat un scroll, cand deoadata am observat-o. Aici suprinza maxima : are iubit! Daaa, stiuuu. E doar o fata  draguta pe care mi-as fi dorit sa o cunosc, dar nu pot face eu ceva in legatura cu asta. 

Comentarii

  1. stiu e urat ca are iubit dar m-ai facut sa rad. si cand te gandesti prin cate ai trecut sa o privesti:d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023