Furtuna?


Ce este in capul tau? Ti-e dor de mine, dar il iubesti pe el. Nu o-i fi eu perfect dar speram ca o sa te pot scoate din acea lume. Speram ca vom putea fugi amandoi, ca vom petrece timp destul impreuna, credeam ca ne puteam trai visele comune. Mi-e dor de tine m-ai mult ca niciodata. Chipul fals pe care il impun mereu in fata celorlalti ma seaca in interiorul sufletului. Ma roade ca o cartita si imi ineaca fiecare gand bun. Ma doare stiind ca nu esti bine si ca poate te gandesti la mine. De ce te gandesti la mine??!?!! De cee? Spunea-i ca suntem diferiti, nu ne potrivim in acelasi fus orar. Spunea-i ca … De ce?
Mi-as fi dorit sa nu intru la urma urmei in viata ta. Sa nu pot sa te fi iubit, tu sa nu fi tinut la mine. Mi-e greu inca sa ma obijnuiesc cu linistea din jurul meu. Vreau furtuna! Te vreau pe tine. Zambesc sec si ma gandesc la ce o sa spui dupa ce scriu asta. Nu esti prostuta, cu siguranta iti dai seama ca imi e dor nebuneste de tine. Probabil ca stai si te gandesti. Nu il poti uita ce el si de asta crezi ca poate ma vei face pe mine sa sufar…
Imi inchipui tot ce am fi putut face impreuna. De ce nu am acordat atentie relatiei noastre? De ce nu am acordat timp?

Acum pleci, dar cineva te va astepta, in calitate de prieten, sau mai bine in ce mod ai vrea tu sa-l vezi.

“Te Iubesc”, cateodata e un cuvant prin care putem manipula foarte usor unele persoane, dar altii cred cu adevarat acest cuvant. Il cred pentru ca stiu ce inseamna iubire, sau macar isi imagineaza ce inseamna. Mereu am zis “Te iubesc” poate mult prea usor, dar niciodata nu am zis-o fara sa o simt. Iar cand acea persoana careia i-am declarat aceste cuvinte, cand a plecat mereu a luat o parte din mine. Tu, pana acum cred ca ai luat ce-a mai mare parte, si as minti daca as pune ca nu ma doare. Si crede-ma, nu as putea fi rece cu tine, oricat de mult as incerca. Nu ma pot abtine sa ma uit la o poza, sa iti citesc citate postate pe facebook, sau sa imi inchipui ca esti langa mine. Cand iubesti, accepti ce e mai bun cel de langa tine. Asa am procedat si eu. Am aceeptat ceea ce crezi tu ca e cel mai bine pentru tine…

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023