Hello!

Salut! Nu conteaza ca ceea ce scriu nu o sa observe nimeni! Nu conteaza ca celor care le scriu nu vor sa citească ceea ce le reproşez. Nu conteaza cat de nebun mă crezi, cat de prost, cat de tampit. Nu mă interesează ce crezi tu. Aici sunt eu. Realitatea nu mă lasă sa fiu eu, ea mă omoară, mă sfîşie, mă distruge. Nu mă lasă sa tip, sa mă bucur de cine sunt eu, de trăsăturile mele, de nebuniile mele, de caracterul meu. Sunt doar un om care nu vrea maturizare, nu vrea responsabilităţi, nu vrea seriozitate. Si sa nu mă înţelege-ti greşit. În realitate le fac pe toate. Încerc sa fiu cat mai matur, mai responsabil de ceea ce fac si cat mai serios posibili, deşi, toţi mă cred doar un simplu blond, care încearcă sa se afirme, dar nu reuşeşte. De ce? Pentru ca aici totul se mănîncă cu "pile"! Da! Asta e viaţa, nu ai bani, visele se vor restrînge, vor fi din ce în ce mai puţine, nu mai ai speranta, nu mai ai încredere nimic. Absolut nimic. Si totuşi exista ceva, care nu pentru mult timp mai poate fi gratis. Exista iubire, iar atît timp cat exista, totul poate fi posibil. Începînd cu vise, iubirea te poate duce pe cei mai frumoşi si mai înalţi nori, îţi poate da mii si mii de vise, milioane, cînd eşti îndrăgostit. Iubirea îţi da speranta, vei spera ca totul va fi mai bun pentru cel de lînga tine, vei spera ca voi ve-ti fi împreuna pană la adînci batraneti! Vei spera ca poate ea va fi femeia care te va face fericit 24/24, 7 zile din 7. Iubirea îţi da încredere. Cred ca e cel mai important lucru, Încrederea în tine mai ales, este vitală pentru a trai intr-o lume ca aceasta. Trebuie sa fii tare si sa crezi în ceea ce faci, în ceea ce zici si în ceea ce decizi. Tu eşti cheia spre un viitor mai bun pentru tine si pentru persoana de lînga tine.
De ce nitgpu? Pentru ca, în realitate sunt nebun după iubire, tapit de gînduri si prost de uimire.
Nebun de iubire? Da! Sunt nebun după iubire, după sentimentul de iubire. După tot ce îţi poate oferi iubirea!
Tampit de gînduri? hmm... Idei sute îmi trec prin cap despre cum ar trebui sa fiu, despre cine sunt, sau despre ceea ce ar trebui sa fiu!
Prost de uimire? DA! Sunt un prost! Sunt un prost pentru ca mă stresez cînd ei nu îi pasa, mă zbat cînd pe ea nu o mai interesează, mă chinui cînd pe ea o vad renuntand!
V-am introdus în lumea mea! Acesta este doar începutul. Sper ca îmi ve-ţi scrie cînd greşesc si aştept mereu gandurile voastre, păreri sau reproşuri!

See later!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023