Intrebari


De ce atatea intrebari? De ce nu poti sa-l uiti? De ce te mai gandesti? De ce exist doar intr-o amintire de a doua zi, apoi o lasi purtata de vant spre uitare? De ce nu pot fi eu cand sunt cu tine? De ce  te iubesc, de ce nu pot sa te pun la colt, in gand, atunci cand ma superi? De ce nu pot sa ma gandesc la un viitor? De ce esti atat de inprevizibila? De ce te doresc atat? De ce ma lasi sa zabovesc prin pustietatea mintii mele, atat de plina de ura si atat de rea uneori? De ce sa nu te iubesc buna sau rea? De ce sa nu te sarut cand vrea eu? De ce sa nu te musc, ling cand esti la volan? De ce sa-mi pese de trecutul tau cand vreau sa fii doar a mea? De ce ma simt ca un dobitoc cand nu iti spun ce am in cap? De ce nu pot sa-ti reprosez nimic? De ce nu vreau sa te pierd? De ce inca mai cred ca vrei sa fii a mea? De ce nu vrei sa ma vezi? De ce nu vrei sa ma asculti? De ce iti bati joc de mine? De ce nu am incredere? De ce ma mint? De ce ma chinui? De ce nu ma pot gandi ca o sa fie bine? De ce nu gandesc ca esti doar a mea? De ce in mintea mea sunt atatea ganduri al dracului de idioate, care nu ma lasa sa dorm? De ce? De ce? De ce?
De ce mai lupt? De ce mai cred? De ca mai sper? De ce sa imi calc inima in picioare? De ce sa ma cac pe sentimentele mele? De ce sa fii tu prima in mintea mea? De ce gandesc? De ce ma prostesc pentru tine? De ce imi dai puterea sa nu renunt? De ce?


De ce viata e atat de cruda cu cei ce iubesc? De ce nu sunt eu in locul tau? De ce nu gandim la fel? De ce nu ne sincronizam? De ce nu ne simtim? De ce ne ocolim? De ce nu putem fi unul? De ce nu vrei sa ma descoperi? De ce nu vrei sa ma respiri? De ce nu vrei sa ma alergi? De ce nu vrei sa ma joci? De ce nu crezi ca pot fi sansa ta? De ce nu crezi ca poti fi a mea? De ce nu vrei sa incerci sa tii la mine? De ce nu vrei sa ma iubesti? 

Cauta dragostea ce ti-o port. Si va fi doar a ta! 

Comentarii

  1. super tare...dar e o chestie ciudata....toate intrebarile au un singur raspuns...:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si care ar fi acel raspuns? Daca nu te superi ca intreb?

      Ștergere
  2. Nu te iubeste...sau depinde de situatie...ar fi bine sa vorbiti...comunicarea este importanta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. " Nu te iubeste " . Cel mai corect raspuns! Iti multumesc!

      Ștergere
  3. e greu sa gasesti pe cineva corect in ziua de azi .... sincer sa iubeasca etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Deea! Din pacate cei ce iubesc cu adevarat sunt lasa-ti deoparte. Iar ceilalti, isi bat joc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023