Un gand.

Stii ce e cel mai urat?

Atunci cand in mintea ta sunt diferite ganduri, diferite pareri ce tin de iubire, care atunci cand se amesteca cu realitatea te lovesc rau de tot. Crede-ma doare! Ma doare! Sunt anumite simtiri pe care nu ai cum sa le descrii. Dezamagirea din mine, e cu atat mai mare la simtirea nepasarii tale. Mi-e greu sa cred ca adevarul e mult mai sumbru decat mi l-am inchipuit eu. Mi-e dor de unele momente, dar cand vezi ca un sigur cuvant iti spulbera toate sentimentele, nu frate. Nu imi vand inima pe niste vise false, pe sperante deja parasite. Imi dau seama ca tot ce a fost in inima mea, era doar o amaraciune a ce vroiam eu sa fie. A ceea ce as fi vrut sa fie o "iubire perfecta". Dar, ca toate orasele mari, prin suburbii se afla mizeria pe care altii nu o vad. M-am mintit singur crezand ca poate o sa reusesc, sa te fac sa gandesti diferit, sanatos. Sunt un tip calm dar cand vine vorba de iubire, se aprinde un mic beculet, care ma disperaaa. Poate ca iubirea pe care ti-o port e doar de decor, la fel ca relatia noastra. Din pacate, nu e asa. Nu am doua fete, acum sa nu simti ca te acuz cu ceva. Pur si simplu iubesc, sunt gelos si ma supar ca tu sa stii. Imi place sa traiesc aceleasi ganduri cu persoana de langa mine, sa impartim aceleasi probleme, dar, cum sa castigi un concurs atunci cand inainte de start esti deja declarat invins?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023