Multumesc!

Multumesc.
Poate oi fi eu tampit, dar inca cred in noi. Azi, mi-am dat seama ca a trecut o saptamana, dar nici nu am simtit-o. Parca nu sa intamplat nimic. Parca ai fost a mea dintotdeauna.Parca ai fi stat in bratele mele si nu vroiai sa pleci, te-am sarutat pe frunte, mi-ai zambit, iar eu, am putut adormi linistit deoarece erai bine.

Dupa multicel timp, ti-am auzit glasul. Nu de fetita, ca a multor fete. Tu imi inspiri incredere, sinceritate. Imi inspiri imaginatie, vise. Mi te imaginam cum buzele tale sopteau vorbe la care eu nu eram atent, iti priveam cum gura isi ia formele pentru a pronunta niste cuvinte pe care eu nu le intelegeam. Mi te imaginam cum zambetul tau, fermeca totul din jurul tau, tinea in viata materia prima si imi dadea mie speranta. Mi te imaginam cum razi, moment in care totul zambeste cu tine, toata lumea e fericita in jurul tau. Mi te imaginam cum ma priveai. Aici nu exista descriere. In ochii tai gasesc infinitul. Personal in ochii tai vad tot ce imi imaginez. Mare, soare, libertate, fericire, tristete, rebelitate, nebunie, bunatate, iubire, muzica, miscare, s.a.

Cat de idiot as putea fi, si cat de mult incerc sa ma mint singur ca poate ea sar putea intoarce la mine. Dar, asta sunt eu. Mereu sper si mereu trec cu vederea peste unele lucruri. Mereu incerc sa ma intorc si o fac doar pentru ca tin foarte mult la ea. Si nu imi explic de ce, dar nu suport sa o vad botoasa, sa simt ca sufera.
Cred ca pana la urma, ca de fiecare data voi ramane un simplu amic care o va veghea si o iubi din umbra.

(Si, cand m-ai intrebat de ce ti-am zis ca in seara asta o sa pot dormi linistit, tu esti motivul. As putea sa iti explic prin multe feluri de ce am spus asta, dar cel mai simplu si sincer este doar pentru ca am vorbit cu tine. Ti-am auzit glasul, te-am auzit razand sau mi-ai spus ca si tie ti-a fost dor..)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023