Tampit de ganduri.


Nu stiu daca va gandeati de unde vine "tampit de ganduri". Raspunsul mai jos:
Daaa! Sunt tampit. De ganduri. Ma gandesc cum sa fac pentru a fi mai bun, pentru a putea face ceva cu viata mea, cu viata ta, sau cu viata noastra. Ma gandesc daca esti ok, daca te gandesti la mine, daca ma vrei, daca o sa-l uiti, daca m-ai uitat, daca iubesti pe altu, daca nu sunt suficient de bun, daca te atrag, daca ma crezi un prost, daca vezi ceva prin ochii mei, daca simti ca te iubesc, daca ma vei lasa sa te iubesc, daca vei putea vedea ceva prin ochii mei. Ma gandesc daca ai vrea sa ne despartim, daca ii mai duci dorul, daca ti-e dor de ea, daca vrei sa fiu eu in locul lui, daca iti mai doresti sa il saruti, daca iti doresti sa mai faci dragoste cu el, daca iti doresti sa va mai plimbati,  daca iti doresti sa mai priviti rasaritul.. Ma gandesc la toate cacaturile. La noi, la el cu tine, la tine. Si vad doar o racoare care imi inunda inima. Si simt doar o ceata ce in infunda sufletul.
Ma gandesc ca te iubesc, si nu pot sa fac nimic. Iti dau iubirea mea si tu te stergi cu ea la cur! Apoi o arunci in wc. O folostesti doar pentru nevoiele tale stupide.
Ma gandesc, ca nu stiu cat o sa mai resit. Nu stiu cat am sa mai pot.
Te iubesc A.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023