Fericire.


Fericire...

E sentimentul pe care il cautam ce-l mai des. Pe cat de trist poate ma vezi, sunt un infinit de fericire, Am atat de multa fericire de daruit incat nu poti tu duce. Lasa-ma sa ti-o ofer, si cred ca nu te voi dezamagi. De ce zic "cred"? Prin simplul mod ca sunt om, iar toti gresim, luam decizii care si care mai ciudate!

Fugim dupa fericire, si dorim sa o avem mereu in noi! Tanjim dupa fericire.

Va multumesc prieteni pentru ca imi sunteti aproape, va multumesc ca ma sprijiniti, ma ajutati sa uit unele ganduri din mintea mea. Va multumesc ca ma intelegeti si ca ma suportati, va multumesc pentru ca existati!

Fericirea va veni mereu din jurul tau, dar cred ca aceasta tine cont de modul in care tu iti conturezi viata. Tine de cat de mult vrei sa fii fericit. Nu e usor sa renunti la tristete, dar pentru a putea trece mai departe, mereu trebuie sa zambesti, sa fii deschis mereu unor noi orizonturi si sa-ti infrunti temerile.

Eu? Eu sunt un cufar. Cand sunt singur, nu are cine sa ma deschida, sa vada comara din el. Dar, cand sunt in prezenta persoanelor potrivite, incerc sa ofer cat mai multe bogatii celor din jur. Bogatii cum ar fi, dragoste, zambete, sau ganduri bune! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023